۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۶۵۰۸۸

جلسه معارفه معاون جدید پژوهش جامعةالمصطفی

خبرگزاری رسا ـ جلسه معارفه معاون جدید پژوهش جامعةالمصطفی، با حضور مدیران ارشد و کارکنان این معاونت، در سازمان مرکزی جامعةالمصطفی برگزار شد.
جلسه معارفه معاون جديد پژوهش جامعةالمصطفي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، جلسه معارفه معاون جدید پژوهش جامعةالمصطفی، با حضور مدیران ارشد و کارکنان این معاونت، در سازمان مرکزی جامعةالمصطفی برگزار شد.
در این جلسه، حجت‌الاسلام علمی، معاون پژوهش پیشین المصطفی، با اشاره به تجربیات ارزشمند و شایستگی‌های حجت‌الاسلام رجایی، اظهار داشت: حجت‌الاسلام رجایی از مدیران موفق المصطفی است و امیدواریم با مدیریت ایشان شاهد رشد و شکوفایی بیشتر در حوزه پژوهش جامعةالمصطفی باشیم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان معاونت پژوهش جامعةالمصطفی، خاطرنشان کرد: تیم پژوهش در چند سال اخیر منشأ خدمات بزرگی بود که لازم است صمیمانه از تلاش همکاران در این معاونت تقدیر و تشکر کرد.
معاون آموزش جامعةالمصطفی، پیگیری ارائه ایده‌های جدید را اصلی‌ترین سیاست این معاونت دانست و ابراز داشت: در سال‌های اخیر ایده‌های خوبی طرح و در راه تحقق آن‌ها زحمات زیادی کشیده شد، ارج نهادن به سرمایه ارزشمند نیروهای انسانی، تکیه بر کارشناسان و واگذاری تصمیم‌گیری به حوزه‌های تخصصی که منجر به تربیت سطوح مختلف مدیران شده است، از دیگر سیاست‌های موفق معاونت پژوهش جامعةالمصطفی است.
وی، واگذاری کارها به صفوف را یکی دیگر از تأکیدات معاونت پژوهش در سال‌های اخیر برشمرد و گفت: ارزیابی واحدهای پژوهشی از منظر کارآمدی که مورد توجه ریاست محترم جامعةالمصطفی نیز قرار دارد، از دیگر برنامه‌هایی است که معاونت پژوهش جامعةالمصطفی در آن پیشگام بود.
حجت‌الاسلام علمی در پایان با اشاره به دستاوردهای معاونت پژوهش جامعةالمصطفی در حوزه ترجمه، ادامه داد: با وجود تمام دستاوردهای معاونت پژوهش جامعةالمصطفی، هنوز در حوزه پژوهش جای کار بیشتری مانند ساماندهی به نشریات علمی و پژوهشی، افزایش ارتباط و نقش معاونت پژوهش در گروه‌های علمی و تربیتی المصطفی و طرح نقشه جامع پژوهشی المصطفی، وجود دارد که امیدواریم در دوران حجت‌الاسلام رجایی شاهد فصل درخشان‌تری در این بخش باشیم.
در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام رجایی، با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام علمی در دوران حضور وی در معاونت پژوهش جامعةالمصطفی، عنوان داشت: نیروهای کارآمد و فاخری در معاونت پژوهش جامعةالمصطفی حضور دارند که از توانمندی بالایی جهت نیل به اهداف المصطفی برخوردار هستند.
وی با اشاره به سابقه کوتاه بخش پژوهش المصطفی نسبت به دیگر بخش‌های این مجموعه،‌ خاطرنشان کرد: خوشبختانه در همین مدت کوتاه پژوهش در المصطفی رشد خوبی داشته و به شتاب مطلوبی رسیده است که امیدواریم با تکیه بر داشته‌ها و تجربیات ارزشمند در این مجموعه، سرعت بیشتری به این سیر صعودی خود ببخشیم.
معاون پژوهش جامعةالمصطفی، بازخوانی اسناد بالادستی المصطفی در حوزه پژوهش و نظرات و پی‌نوشت‌های رییس جامعةالمصطفی را از مهم‌ترین اقدامات لازم این معاونت جهت دستیابی به نگاهی جامع برای ادامه کار خواند و افزود: ادامه یافتن کارهای خوبی که در معاونت پژوهش پایه‌گذاری شده است، ایفای نقش پژوهش برای رسیدن المصطفی به قله مرجعیت علمی، فکری و معرفتی، ساماندهی و ارتقای ثبوتی و اثباتی نشریات علمی و پژوهشی، طراحی نقشه علمی و پژوهشی المصطفی، برنامه‌ریزی جهت ارتقای محققان، دانش‌پژوهان، ‌دانش‌آموختگان و نخبگان، توجه به انجمن‌های علمی فرامدرسه‌ای،‌ تقویت واحدهای پژوهشی خارج از کشور،‌ حمایت و توانمندسازی انجمن‌های پژوهشی طلاب و حرکت مبتنی بر خرد جمعی و جلسات کارشناسانه از برنامه‌های آینده معاونت پژوهش خواهد بود.
شایان ذکر است، در این جلسه تعدادی از مدیران ارشد و کارشناسان معاونت پژوهش، دقایقی درباره وضعیت و دستاوردهای بخش‌های مختلف این معاونت سخن گفتند./907/د101/پ
ارسال نظرات