۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۶۶۷۵۹

نشست هم اندیشی معاونان حوزه‎های علمیه آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی معاونان مدارس علمیه آذربایجان غربی در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.
نشست هم اندیشی معاونان حوزه‎های علمیه آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نشست هم اندیشی معاونان مدارس علمیه آذربایجان غربی عصر امروز در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد و روند فعالیت های آموزشی و پژوهشی مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

 

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام، معاون پژوهش حوزه های علمیه آذربایجان غربی در این نشست به تشریح برنامه های آموزشی استان پرداخت و در خصوص آیین نامه های آموزشی، طرح تکمیلی تابستانی مطالبی را بیان کرد.

 

وی در ادامه به حضور طلاب مدارس علمیه استان در جشنواره علامه حلی اشاره کرد و گفت: مدارس علمیه استان برنامه های ویژه ای را برای شرکت طلاب در جشنواره علامه حلی برنامه ریزی کنند تا طلاب اثرات علمی در سطح بالایی برای ارسال به جشنواره تولید کنند.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه استان افزود: از این پس برنامه های انتقالی طلاب مدارس علمیه استان از مدارس خودشان به مدارس دیگر و انصراف از تحصیل و مرخصی تحصیلی با نظر و هماهنگی مرکز مدیریت استان صورت گیرد.

 

حجت الاسلام عبدی فام به برنامه المپیاد استانی اشاره کرد و گفت: دوره مقاله نویسی ویژه طلابی که در مرحله آموزشی امتیاز لازم را کسب کردند در روزهای هجده و نوزده خرداد ماه در یکی از شهرهای استان برگزار خواهد شد تا طلاب بعد از این دوره مقاله های خود را تنظیم کرده و ارائه دهند.

 

آیین نامه های آموزشی و تصمیماتی در خصوص طرح تکمیلی تابستانی، برنامه های تقویتی و رفع نواقص، چگونگی ارسال سؤالات و تصحیح آنها، تقویت روحیه انضباطی آموزشی و عمل به آیین نامه های آموزشی و تتمه دروس از جمله موارد مورد بحث این نشست بود.

 

همچنین در این نشست قرار شد که مدارس علمیه استان از این پس طرح ها و برنامه های تدوین شده علمی برای پیشرفت تحصیلی طلاب را در قالب یکی از طرح های تعریف شده ارائه داده و بعد از بازبینی و تصویب آن به مرحله اجرا در آورند./9361/پ202/ب

ارسال نظرات