۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۶۸۵۹۹
صدای آمریکا؛

ابراز نگرانی مقامات رژیم اسرائیل از موشک های سپاه

خبرگزاری رسا ـ نگرانی فزاینده بنیامین نتانیاهو در مورد آینده رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده است که امروز لانچرهای موشکی ایران تحویل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.
نتانياهو/صداي آمريکا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا,صدای آمریکا در خبری گفت: جلسه هفتگی دولت اسرائیل، هم زمان با آغاز مانور سالیانه آمادگی و مقابله با حملات موشکی برگزار شد. در رزماش اخیر به دلیل شایعه استفاده از سلاح های شیمیایی توسط دولت سوریه و مخالفانش، آمادگی مقابله با این حملات نیز آموزش داده و تمرین شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی خود با وزرای کابینه اش تاکید کرد: اسرائیل در معرض بیشترین تهدیدات موجود در منطقه و جهان قرار گرفته است. ما بیش از هر کشوری در جهان در معرض تهدید موشکی و پرتاب راکت هستیم.


نگرانی فزاینده بنیامین نتانیاهو در مورد آینده رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده است که امروز لانچرهای موشکی ایران تحویل سپاه پاسداران انقلاب شده است.


گفتنی است آشفتگی و نگرانی های مقامات رژیم غاصب صهیونیستی به اندازه ای پیشرفت داشته که آنان را به فکر صلح و سازش با مسلمانان منطقه انداخته است.

در همین رابطه شیمون پرز رئیس جمهوری رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست اقتصاد جهانی در اردن گفت: رسیدن به صلح میان اسرائیل و فلسطینی ها امکان پذیر است اما از دست رفتن فرصت مصالحه میان دو طرف به ناامیدی بزرگی منجر خواهد شد./ 1421/9161/خ

ارسال نظرات