۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۶۹۹۶۳
امام جمعه مهدیشهر:

نامزدهای حامی سازش با آمریکا خط امام را گم کرده‌اند

خبرگزاری رسا _ امام جمعه مهدیشهر تصریح کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که طرح سازش با آمریکا را مطرح می کنند خط امام را گم کرده اند و به دنیاطلبی دل بسته اند.
حجت الاسلام باراني، امام جمعه مهديشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدیشهر، امروز در همایش نقش مدیران و کارمندان ادارات دستگاه های اجرایی شهرستان سرخه در ترغیب مردم به حضور حماسی پای صندوق‌های اخذ که در فرهنگسرای باران این شهرستان برگزار شد با تشریح روحیه استکبارستیزی و توکل بی نظیر امام خمینی‌(ره) به خداوند متعال تأکید کرد: باید ضرورت حضور سرنوشت ساز مردم در انتخابات و نقشه های دشمنان برای سوء استفاده از حواشی انتخابات با استفاده از رهنمودها و توصیه‌های امام راحل برای مردم به خوبی بازگو شود.


وی ادامه راه افتخار آفرین امام راحل در مسیر عزت و بزرگی دین مبین اسلام را ضروری دانست و از مردم خواست در صحنه حماسی انتخابات به توطئه های پوشالی دشمنان پاسخ محکی بدهند.

 

حجت الاسلام بارانی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که طرح سازش با آمریکا را مطرح می کنند خط امام را گم کرده اند و به دنیاطلبی دل بسته اند.

 

امام جمعه مهدیشهر افزود: رمز پیروزی و صلابت امام خمینی(ره) نهراسیدن از قدرت‌های پوشالی دنیا بود که برخی نامزدهای ریاست جمهوری به دنبال نقض این خط در جمهوری اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام بارانی با بررسی برخی وقایع سیاسی سال 88 گفت: آنهایی که شعار« نه غزه نه لبنان» سر دادند از پول‌های شهرام جزایری تغذیه می شدند.


وی از جنگ نامرئی دشمن برای 24 خرداد خبر داد و تصریح کرد: گزینه های روی میز باراک اوباما برای اجرا بستگی به حضور مردم در انتخابات دارد.

 

حجت الاسلام بارانی با تاکید بر این که ریزش های انقلاب اسلامی ضربه شدید را به نظام اسلامی وارد کرده است گفت: افرادی که مانند طلحه و زبیر دوران پیامیر اکرم (ص) پشت سر ولایت فقیه را خالی کردند بسیار برای انقلاب خطرناک هستند.

 

فرماندار شهرستان سرخه نیز در این همایش اظهار داشت: 25 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی را برای حضور پرشور مردم این شهرستان در حماسه 24 خرداد پیش بینی شده است.

 

علی عاشوری تردد و توقف موقت زائران حرم رضوی در شهرستان سرخه را یاد آور شد و گفت: در روز 24 خرداد دو شعبه ویژه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در زائرسراهای شهر سرخه و روستای لاسجرد برای مسافران مسیر رفت و برگشت تهران ـ مشهد در نظر گرفته شده است.

به گفته وی 5 شعبه از 25 شعبه اخذ رای در شهرستان سرخه ویژه بانوان است و  700 نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان همکاری می کنند./938/پ202/س

ارسال نظرات