۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۷۰۱۳۱
امام جمعه آمل:

تبعیت از ولی فقیه راه عبور از گردنه های سخت است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل تبعیت از رهبری را تنها راه عبور از بحران‌ها و مشکلات دانست و تصریح کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت و همدلی مردم در تبعیت از ولی فقیه است.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سالروز انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فردی است که در مسیر انقلاب اسلامی خون دل ها خورده و هدایت های فراوانی داشته است تا در این طوفان، کشتی انقلاب غرق نشود.


وی با بیان این که باید به درستی قدر نعمت ولایت را بدانیم، بیان داشت: مقام معظم رهبری برای این انقلاب تلاش های بسیار زیادی کشیده اند که ما قدرت درک آن را به درستی نداریم.

 

امام جمعه آمل، تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند، گام برداریم.

 

استاد حوزه علمیه آمل تبعیت از رهبری را تنها راه عبور از بحران‌ها و مشکلات دانست و تصریح کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت و همدلی مردم در تبعیت از ولی فقیه است.

 

وی با تأکید براین که مسؤولان تلاش کنند تا دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف را رفع کنند، ادامه داد: توقع مردم از مسؤولان نیز تقویت ولایت مداری آنها است.

 

امام جمعه آمل با بیان این که ملت ایران در همه مسائل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و کارگزاران نظام نیز باید رهنمودهای معظم له را در همه مسائل اولویت فعالیت ها و برنامه ریزی های خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که مردم خواستار حفظ و تحکیم اسلام و انقلاب هستند، بیان داشت: حرکت در محور رهنمودهای مقام معظم رهبری می تواند نقشه های شوم دشمنان را به نابودی بکشاند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که انحراف از مسیر ولایت ما را از رسیدن به سعادت حقیقی دور خواهد کرد، بیان داشت: تنها تبعیت محض از ولی فقیه جامعه اسلامی را در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد داد./950/ت302/ع

ارسال نظرات