۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۷۰۱۴۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دامغان:

وی‍‍ژگی بارز امام خمینی عمل به تکلیف در هر موقعیت سیاسی و اجتماعی بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد: بارزترین ویژگی شخصیت منحصر به فرد امام خمینی (ره) عمل به تکلیف در هر موقعیت سیاسی و اجتماعی بود.
حجت الاسلام مقري، مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه دامغان

حجت الاسلام مهدی مقری، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای قیام 15 خرداد تصریح کرد: بارزترین ویژگی شخصیت منحصر به فرد امام خمینی (ره) عمل به تکلیف در هر موقعیت سیاسی و اجتماعی بود.

وی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی با همین ویژگی موجبات عزت اسلام و سربلندی مسلمانان را فراهم کرد.

حجت الاسلام مقری ایستادگی در تمام مراحل قیام و امید دادن به مردم در مقابل تهدیدات و فشارها را تجلی ایمان و بی بدیل امام (ره) عنوان کرد و اظهار داشت: ایشان به دشمنان ثابت کرد در پناه عمل به دستورات اسلام ناب محمدی ظلمت و تاریکی نابودشدنی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه دامغان، امام خمینی (ره) را هدیه و نعمت ارزشمند الهی برای مسلمانان جهان دانست و افزود: سیره عملی امام (ره) مطابق با راه و روش پیامبر و اهل بیت (ع) است و گرایش امروز نسل دوم و سوم انقلاب به شناخت بیشتر شخصیت والای این رهبر جهانی نشان از مقبولیت دیدگاه های معنوی و اجتماعی ایشان است.

حجت الاسلام مقری تاکید کرد: امروز ایران اسلامی الگو و نقطه آمال مسلمانان و آزادگان جهان گشته و این به برکت رهبری آسمانی امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است.

وی تصریح کرد: امروز باید اندیشه راه گشا و آثار امام (ره) را به زبانهای مختلف دنیا ترجمه نماییم و زمینه های گسترش بیش از پیش آن را در سطح بین المللی فراهم سازیم./938/پ203/ع

ارسال نظرات