۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۷۱۰۱۰
استاد حوزه علمیه:

رسیدن به وحدت در بین اصولگرایان ضرورتی اجتناب ناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با قدردانی از اقدام حداد عادل، گفت: به نظر می رسد با توجه به اشتراک نظر فراوان در اصل اصولگرایی از یک طرف و نظرات از سوی جریان اصولگرایی رسیدن به وحدت در بین اصولگرایان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت در انتخابات 24 خرداد است.
امام جمعه نور

حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به آرایش سیاسی موجود در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، گفت: به نظر می رسد زمینه برای کسب آرای حداکثری از سوی اصواگرایان مشروط به یک شرط مهم بوده و آن هم ایجاد ائتلافی جدید و باقی ماندن حداکثر دو گزینه از بین اصولگرایان در عرصه انتخابات است.


وی با قدردانی از اقدام شایسته حداد عادل، گفت: به نظر می رسد با توجه به اشتراک نظر فراوان در اصل اصولگرایی از یک طرف و نظرات از سوی جریان اصولگرایی رسیدن به وحدت در بین اصولگرایان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت در انتخابات 24 خرداد است.


امام جمعه نور ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که تشتت آرا و پراکنده شدن آرای جریان اصولگرایی و وضعیت احتمالی ائتلاف نامزدهای جریان اصلاحات پراکندگی آرای جریان اصولگرایی برای همه دلسوزان و علاقه‎مندان این جریان نگرانی هایی را فراهم کرده است.


حجت الاسلام باقرزاده گفت: بر نامزدهای جریان اصولگرایی ضرورت دارد تا با رعایت اصل انصاف و در نظر گرفتن نتایج نظرسنجی به نفع کاندیدایی که از حداکثر اقبال مردمی برخوردار است با فداکاری و از خودگذشتگی کناره گیری کرده و زمینه موفقیت حتمی جریان اصولگرایی را فراهم کنند.


وی ادامه داد: در غیر این صورت احتمال ائتلاف نامزدهای اصلاح طلب و در نتیجه کسب آرای حداکثری برای آنان در مرحله اول و یا راهیابی به مرحله دوم برای کاندیدای جریان اصلاحات دور از دسترس نیست.


امام جمعه نور با بیان این که علاقه‎مندان به جریان اصولگرایی امروزه از نامزدهای موجود به نوعی احساس تحیر و تردید در انتخاب نامزد نهایی را دارند، گفت: باید با درس آموزی از رویه دکتر حداد عادل و رسیدن به نامزد نهایی شاهد موفقیت کاندیدای نهایی جریان اصولگرایی در مرحله اول انتخابات بزرگ 24 خرداد باشیم./950/ت302/ب

ارسال نظرات