۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۷۲۰۱۴
امام جمعه کنگاور:

وفای به وعده‌ها اولویت آقای رییس جمهور باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کنگاور با تبریک به حجت الاسلام حسن روحانی در انتخابات رییس جمهوری، وفادار بودن به عهدهای داده شده را مهم خواند و خاطرنشان کرد: رییس جمهور کشور ما باید وفاداری به عهدهای خود را در اولویت قراردهد و این را بداند که مردم به او این پست و مقام مهم را داده‌اند.
رييس جمهور منتخب

حجت الاسلام محمد ایوبی، امام جمعه کنگاور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مطالبات مردم از رییس جمهور منتخب خاطرنشان کرد: آقای روحانی باید به حل مسأله تورم و اشتغال جوانان در کشور بپردازد البته در کنار حل این مشکلات نباید از ارزش‌های اسلامی مکتبی و میهنی غافل بماند.

وی به دیگر وظایف رییس جمهور اشاره کرد و افزود:رییس جمهور کشور ما باید وفاداری به عهدهای خود را در اولویت قراردهد و این را بداند که مردم به او این پست و مقام مهم را داده‌اند.

امام جمعه کنگاور در ادامه خواستار حل مسائل سیاسی کشور در عرصه بین المللی شد و بیان داشت: امروزه دنیا هم چون یک دهکده جهانی شده است و کشور ما از این امر مستثنی نیست و مسائل داخلی و خارجی ما به نوعی با یکدیگر پیوند خورده‌اند، از این رو آقای رییس جمهور باید به حل مسائل سیاسی داخلی و خارجی کشور بپردازد.

وی در خصوص برنامه‌های یک رییس جمهور برای سفرهای خود به نقاط مختلف کشور هم سخن گفت و ابراز داشت: یک رییس جمهور نباید دفتر خود را خالی از مسؤولان بگذارد و به سفرهای استانی بپردازد و این مسأله نیازمند یک برنامه‌ریزی صحیح و توانمند است.

حجت الاسلام ایوبی مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی را ستودنی یاد کرد و ادامه داد: به لطف خدا مردم با شور عجیبی در انتخابات حماسه آفرینی کردند و قطعاٌ این حماسه آفرینی مردم و حضور سیل آسای آنها در کاهش تحریم‌ها اثرگذارخواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: مردم کشور با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های اخذ رأی، حماسه سیاسی را که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید داشتند، محقق شد./957/ت302/س

ارسال نظرات