۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۷۲۸۴۲
حجت الاسلام فخری:

حضور پرشور مردم در انتخابات تجلی ولایتمداری ملت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ارومیه گفت: حضور میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و دیگر صحنه های سیاسی و اجتماعی نشان از اوج ولایتمداری ملت است.
حجت الاسلام فخري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید محمد فخری، امام جمعه موقت ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با قدردانی از حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در 24 خرداد ماه صمیمانه و داوطلبانه در انتخابات شرکت و بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

 

وی حضور میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و دیگر صحنه های سیاسی و اجتماعی را اوج ولایتمداری ملت دانست و افزود: با وجود تحریم ها و تبلیغ های منفی علیه کشورمان، ملت ایران با حضور حداکثری و پرشور خود نشان دادند که برای رفع دغدغه‌ها و چالش‌های نظام اسلامی آماده همکاری هستند.

 

حجت الاسلام فخری خاطرنشان کرد: باید قدردان این ملت متعهد و انقلابی بود و در راستای خدمت کردن به آنها از هیچ اقدامی دریغ نکرد.

 

وی با اشاره به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد: در سه ماه نخست سال جاری حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری با حضور پرشور ملت در پای صندوق های رای تحقق یافت که امیدواریم در ماههای آتی نیز با تلاش دولت جدید و کارگزاران گام های موثری برای تحقق حماسه اقتصادی برداشته شود تا شاهد رفع مشکلات معیشتی خانواده‌ها نیز باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان بر لزوم ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه تاکید کرد و گفت: معرفی و تبیین مهدویت ضمن خنثی کردن ابهامات و خرافه گویی های دشمنان در رابطه با منجی بشریت، افراد جامعه را به مبلغان و مروجان تفکر مهدوی تبدیل می کند.

 

حجت الاسلام فخری با بیان این که دشمنان اسلام از هر فرصتی برای تبلیغ انحرافی علیه مقدسات اسلامی بهره می گیرند، بیان داشت: باید با روشنگری و تبیین صحیح دستورات دینی در مقابل دشمنان که از همه ابزارهای موجود اعم از سمعی و بصری برای تخریب چهره اسلام و اولیای دینی استفاده می‌کنند، بایستیم.

 

گفتنی است، نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور پر شور نمازگزاران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزارشد./936/پ202/ب

ارسال نظرات