۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۷۳۰۸۶
وزیر فرهنگ و ارشاد:

آیت‌الله امامی کاشانی الگویی برای مبلغان جوان است

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آیت الله امامی کاشانی را عالم ربانی، فقیه صمدانی و معلم اخلاق و عرفان خواند و گفت: ‌آیت‌الله امامی کاشانی شخصیتی به معنای واقعی کلمه داعی الی الله و الگویی برای همه جوانان پرشور است.
دکتر سيد محمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر شنبه یکم تیرماه در آیین نکوداشت آیت‌الله محمد امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی، آیت الله امامی کاشانی را عالم ربانی، فقیه صمدانی و معلم اخلاق و عرفان خواند و بیان داشت: ‌آیت‌الله امامی کاشانی شخصیتی به معنای واقعی کلمه داعی الی الله، مبلغ فی سبیل الله و الگویی برای همه جوانان پرشور است که می‌خواهند به اسلام دعوت کنند.

وی مدرسه عالی شهید مطهری و دانشگاه امام صادق(ع) را دو مرکز تأثیرگذار خواند و با بیان این‌که دوستان همت کنند و سخنرانی‌ها و خطبه‌های آیت‌الله امامی کاشانی را دسته بندی و ارائه کنند، اظهار داشت: راه اندازی رشته‌های دکترای فقه و حقوق خصوصی، فقه و حقوق جزا و فلسفه تطبیقی از ابتکارات  مدرسه عالی شهید مطهری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب افزود: در رشته فلسفه تطبیقی، اگر معرفت شناسی از دیدگاه کانت، بیان می‌شود، از دیدگاه ملاصدرا هم مطرح می‌شود./956/پ203/ج

 

ارسال نظرات