۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۷۳۱۱۶

برگزاری جشن های نیمه شعبان در یک هزار مسجد آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: جشن های ویژه ولادت منجی موعود(عج) همزمان با سراسر کشور در یک هزار مسجد شهری و روستایی آذربایجان غربی برگزار می شود.
حجت الاسلام فخري، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

 حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: جشن های ویژه ولادت منجی موعود(عج) همزمان با سراسر کشور در یک هزار مسجد شهری و روستایی آذربایجان غربی برگزار می شود.

 

وی با بیان این که جشن های نیمه شعبان مانند سال های گذشته در استان به صورت خودجوش و مردمی در هئیت های مذهبی برگزار می شود، گفت: بیش از هفتصد هیئت مذهبی در سراسر استان با دعوت از مردم میزبان جشن های مهدویت هستند.

 

اعزام 200 مبلغ دینی در نیمه شعبان به مناطق مختلف آذربایجان غربی

 

این مسؤول یادآور شد: جشن های ولادت منجی موعود قائم آل محمد(عج) همزمان با سایر شهرستانها در مساجد حضرت ولی عصر، سبحان، مهدی القدم و امام موسی بن جعفر ارومیه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام فخری در ادامه از اعزام 200 مبلغ دینی به مناطق مختلف شهری و روستایی استان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد از روحانیان و مبلغان دینی برای تشریح و تبیین زندگی و سیره مهدوی و آثار و برکات ظهور منجی موعود برای اقشار مختلف مردم به مساجد شهری و روستایی استان اعزام می شوند./936/ت303/ب

ارسال نظرات