۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۱۷۳۹۸۰

ارائه خدمات اینترنتی به طلاب خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری حوزه علمیه خوزستان از ارائه اینترنت پرسرعت به طلاب، اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه علمیه خوزستان خبر داد.
اينترنت

حجت الاسلام افضلی، مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری حوزه علمیه خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از ارائه اینترنت پرسرعت به طلاب، اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه علمیه خوزستان خبر داد و گفت: این طرح با هدف تقویت ابزار پژوهشی طلاب صورت می گیرد.

مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری حوزه علمیه خوزستان به مزایای این طرح اشاره کرد و گفت: در این طرح طلاب از تخفیف حداقل 20 درصد تعرفه و 10 درصد در خرید مودم بهره مند می شوند.

وی عدم محدودیت سرعت، ارائه ترافیک رایگان به میزان دو برابر ترافیک خریداری شده، استفاده رایگان در شب و پرداخت هزینه به صورت اقساط ماهیانه از طریق قبض تلفن را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد.

حجت الاسلام افضلی بیان داشت: طلاب علاقه مند می توانند جهت ثبت نام صبح ها با شماره تلفن 5520906-0611 داخلی 146 و یا همراه 09387582250 تماس حاصل کنند.

وی با بیان این که طلاب تا 30 تیر ماه فرصت دارند تا در این طرح ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان مناطق روستایی نیز از این طرح می توانند بهره مند شوند.

مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری حوزه علمیه خوزستان، در پایان تأکید کرد: با توجه به محدودیت، طلابی که زودتر اقدام به ثبت نام کنند در اولویت ارائه خدمات قرار خواهند گرفت./9464/ت303/ب

ارسال نظرات