۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۷۵۱۰۹

طلاب سوسنگردی چگونگی تحقیق و پژوهش در منابع کلامی را آموزش می بینند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) سوسنگرد از برگزاری دوره چگونگی پژوهش و تحقیق و در منابع کلامی ویژه طلاب این حوزه علمیه خبرداد.
پژوهش

حجت الاسلام احمد حیدری، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز  تصریح کرد: بیش از 90 طلبه در پایه های گوناگون حوزوی در حوزه علمیه سوسنگرد در حال تحصیل هستند.

وی با بیان این که حوزه علمیه سوسنگرد در سال تحصیلی طلبه جدید پذیرش نخواهد کرد، اظهار داشت: به علت کمبود فضای آموزشی و اعتبارات امسال طلبه جدید را پذیرش نخواهیم کرد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به ویژه برنامه های این حوزه علمیه در سه ماه تابستان بیان داشت: دوره پژوهش در منابع کلامی ویژه طلاب علاقهمند به موضوعات پژوهشی در زمینه پاسخ به شبهات، مهدویت و بررسی و چگونگی تشکیل مذاهب و فرق برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) سوسنگرد در ادامه خاطرنشان کرد: در این طلاب با چگونگی و راهکاری تحقیق و پژوهش را آموزش می بینند.

حجت الاسلام حیدری به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: حوزه علمیه سوسنگرد با پوشش برنامه های فرهنگی و دینی در ماه رمضان اقدام به اعزام مبلغ و طلبه به مساجد می کند.

وی با بیان این که مبلغان موضوعاتی در زمینه پاسخ به شباهت فرقه های انحرافی به ویژه وهابیت را در اولویت کاری خود قرار می دهد، اظهار داشت: متأسفانه سرکرده های فرقه های انحرافی با تمرکز بر مناطق محروم اقدام به تبیین و تبلیغ دانسته های باطل و گمراه خویش می کنند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) سوسنگرد برگزاری نشست های گفتمان دینی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت، برپایی جلسات قرآن و تفسیر خطبه های و نامه های نهج البلاغه را از دیگر برنامه های مبلغان در طول ماه مبارک رمضان عنوان کرد./9458/ت302/ب

ارسال نظرات