۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۷۵۲۳۰
مدیر علمی جشنواره امام رضا:

آثار جشنواره امام رضا در رسانه‌ها معرفی شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر علمی یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: به سفارش بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) نرم‌افزاری توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور تولید شده و 489 جلد کتاب مرتبط با امام رضا(ع) در آن موجود است که اگر هفته‌ای یک جلد از این کتاب‌ها را معرفی کنید، می‌تواند خوارک چند سال معرفی کتاب در رسانه‌ها باشد.
نخستين نشست خبري يازدهمين جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر علی سروری مجد، مدیر علمی یازدهمین جشنواره فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا(ع) صبح امروز دوشنبه هفدهم تیرماه در نخستین نشست خبری این جشنواره در بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) با اشاره به ده دوره برگزاری این جشنواره، ابراز داشت: در همایش‌ها مقالات برگزیده به‌طور خلاصه یا کامل چاپ شده و مقالات مجموع همایش‌ها هم مجدد در هشت جلد موضوع بندی شده و به چاپ رسیده است.

وی با بیان این‌که فرآورده‌های پژوهشی برگزیده هشت سال گذشته چاپ شده است، گفت: برخی هم سفارش تألیف یا ترجمه بوده مانند ترجمه صحیفه رضویه به فارسی بوده که چاپ شده است.

دکتر سروری در ادامه این مطلب افزود: امسال ترجمه صحیفه رضویه به زبان‌های انگلیسی، اردو، ترکی استانبولی و روسی داده شده است.

مدیر علمی یازدهمین جشنواره فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا(ع) با بیان این‌که خوشبختانه برخی از مطبوعات، آثار این جشنواره را معرفی می‌کنند، ابراز داشت: شما علاقه قلبی خاص به امام رضا(ع) دارید؛ یک صفحه را در روز و یا در هفته اختصاص به امام رضا(ع) قرار بدهید.

معاون اجرایی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات اسلامی با اشاره به این‌که آثار فاخر بسیاری تولید شده، اما همه از آن باخبر نیستند، بیان داشت:‌ به سفارش ما نرم‌افزاری توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور تولید شده که 489 جلد کتاب مرتبط با امام رضا(ع) در آن موجود است که اگر هفته‌ای یک جلد از این کتاب‌ها را معرفی کنید، می‌تواند خوارک چند سال معرفی کتاب در رسانه‌ها باشد.

وی ابراز داشت: پیشنهاد کردیم تا در ایستگاه‌های مطالعه در فرودگاه‌ها این کتاب‌ها قرار داده شود تا مسافران بتوانند در فرصت کوتاه سفر از آنها بهره‌مند شوند./956/پ202/ص

ارسال نظرات