۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۷۶۲۵۷
مدیرعامل بنیاد خیرین المصطفی:

کاری بالاتر از یاری دین خداوند نیست

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد خیرین المصطفی گفت: کاری بالاتر از یاری دین خداوند نیست و نمی‌توان ارزش یاری کردن خدا و دین حق را با هیچ چیزی مقایسه کرد.
آقاي مقصودي،‌ مديرعامل بنياد خيرين المصطفي و مشاور رياست جامعة‌المصطفي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعه‌المصطفی، مدیرعامل بنیاد خیرین المصطفی و مشاور ریاست جامعة‌المصطفی، در جلسه بنیاد خیرین که با حضور شماری از خیرین جامعه‌المصطفی و برخی از مسؤولان المصطفی برگزار شد، یکی از ارزشمندترین کارها را یاری دین حق توصیف کرد.
مقصودی در این جلسه، یاری کردن دین خدا را در درجه‌ای والا و بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: نمی‌توان ارزش یاری کردن خدا و دین حق را با هیچ چیزی مقایسه کرد.
مدیرعامل بنیاد خیرین المصطفی اظهار داشت: در روزی که همه کارهای انسان پیش چشمش حاضر می‌شود، هر کس آرزو دارد با گناهانش بسیار فاصله داشته باشد، یکی از کارهای خوب، انفاق در راه خدا و یاری دین حق و یکی از کارهای بد، بخل ورزیدن در این کار است.
مشاور رییس المصطفی،‌ با اشاره به حدیثی که می‌فرماید: «ثواب ترک غیبت، از ده‌هزار رکعت نماز مستحبی بیشتر است»، تصریح کرد: پیامبر(ص) می‌فرمایند «بهترین کار در ماه مبارک رمضان، ترک گناهان است».
وی افزود: در حدیث آمده است که اگر دنیا به اندازه بال پشه‌ای نزد خدا ارزش داشت، خداوند جرعه آبی به انسان گناه‌کار نمی‌نوشاند، با این حال، اگر بنده‌ای از نعمات دنیوی برای یاری دین خدا استفاده کند، پروردگار متعال آن را به بهایی بسیار می‌خرد و قبول می‌فرماید.
مقصودی، در پایان، تصریح کرد: کاری بالاتر از یاری دین خداوند نیست و یاری دین حق، سیره ائمه(ع) به شمار می‌رود.
در ادامه، حجت‌الاسلام جمال الیابس، طلبه مراکشی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)، دارنده دکترای تفسیر و علوم قرآن و نیز دکترای فلسفه از دانشگاه قم، در سخنانی، از چگونگی گرویدنش به اسلام ناب محمدی(ص) سخن گفت و اظهار داشت: به فرموده امام باقر(ع)، هدایت کردن انسان‌ها از گمراهی و نور، بهترین تفسیر و معنای زنده کردن انسان‌هاست، کسانی که به نشر دین الهی می‌پردازند یا در این مسیر کمک می‌کنند، در حقیقت انسان‌ها را به سوی نور حقیقی فرامی‌خوانند و بهترین معنای زنده کردن انسان‌ها را محقق می‌سازند.
وی ادامه داد: پیش از آمدن به ایران، با تبلیغات فراوانی علیه مکتب اهل‌بیت(ع) روبه‌رو بودم و می‌شنیدم که پیروان این مکتب، حضرت علی(ع) را خدا می‌دانند و قرآن برادران اهل سنت را قبول ندارند، در حالی که پس از آمدن به ایران و آشنایی با این مکتب، دریافتم آنچه تاکنون در این باره می‌شنیدم، دروغ بود.
حجت‌الاسلام الیابس گفت: پس از آشنایی با المصطفی،‌ دریافتم وظیفه دارم حقایق دین را به دیگران نیز منتقل سازم./907/د102/ی
ارسال نظرات