۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۷۶۷۵۳

آموزش و پیگیری دو اصل در ارتقای بهره‌وری موقوفات

خبرگزاری رسا ـ معاون منابع و پشتیبانی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی آموزش و پیگیری را دو اصل اساسی در ارتقای بهره‌وری موقوفات در راستای تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی عنوان کرد.
وقف

 جعفر پاکروان، معاون منابع و پشتیبانی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به شعار ارتقای بهره‌وری زمینه ساز حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: آموزش و ساماندهی نیروی انسانی نقش اساسی در ارتقای بهره‌وری اوقاف دارد. 

 

وی آموزش و پیگیری را دو اصل مهم در تحقق شعار سال عنوان و خاطرنشان کرد: توجه دقیق و علمی جهت ایجاد کارگاه‌های تخصصی آموزش برای مجموعه نیروی انسانی داریم.

 

 پاکروان با بیان این که آموزش به لحاظ ایجاد انگیزه، مهارت و افزایش راندمان کار یکی از اصول اساسی است، گفت: بر همین مبنا آموزش مناسبات و اخلاق اداری، مهارت‌های عمومی اداری و آیین نگارش مکاتبات اداری را در دستور کار خود قرار داده ایم.

 

 معاون منابع و پشتیبانی از کوچک سازی کارگاهها و برگزاری دوره‌های آموزشی در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها خبر داد و گفت: این روند به کاربردی تر شدن آموزش ها می انجامد. 

 

وی بحث پیگیری را از دیگر موضوعات مهم در ارتقاء عملکرد بخش های مختلف عنوان و اظهار کرد: امسال معاونت منابع و پشتیبانی به عنوان دبیر کارگروه بررسی عملکرد سال 92 جهت تحقق اهداف کمی و کیفی، اصل بازرسی و پیگیری را به عنوان اولویت اساسی قبل از مراحل گزارش گیری اجرایی می کند.

 

 پاکروان اظهار داشت: در سالهای گذشته بازرسی ها در قالب تشکیل شورای اداری استان و حضور تیم های بازرسی در شهرستان‌ها بود. 

 

وی در ادامه با اشاره به عملکرد مطلوب سال 91 در خصوص وقف های جدید و افزایش اعتماد عمومی آحاد جامعه نسبت به بحث گفت: پیش بینی می شود عملکرد مطلوبی در سالجاری نسبت به سال گذشته داشته باشیم. 

 

پاکروان از پیاده سازی 100 درصد ساختار جدید خبر داد و گفت: بر این اساس در همه شهرستانهای استان دفتر نمایندگی و یا اداره اوقاف و امور خیریه راه اندازی شده است./936/ت302/س

ارسال نظرات