۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۷۷۶۹۷
احمدی نژاد در رشت:

همه اندیشه ها به صورت هم‌افزا برای ساختن ایران به میدان بیایند

خبرگزاری رسا ـ احمدی نژاد با تأکید بر این که امروز همه ما باید برای ساختن و آبادنی کشور دست به دست هم دهیم و متحد شویم، تصریح کرد: امروز زمان آن رسیده است که همه اندیشه ها به طور هم افزا برای ساختن ایران به میدان بیایند.
احمدي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری امروز در مراسم افتتاح چندین پروژه بزرگ عمرانی و صنعتی در رشت با بیان این که عمر انسان باید در مسیر خدمت به مردم باشد، گفت: زیباترین و پرثمرترین زندگی آن است که در مسیر رفاه و عزت مردم صرف شود.

 

وی با بیان این که ملت ایران شایسته بهترین ها است، افزود: در کشورمان همه شرایط برای سازندگی، آبادانی و خدمت فراهم است.

 

احمدی نژاد با بیان این که ایران اسلامی می تواند در قله پیشرفت جهانی قرار گیرد، ادامه داد: سرعت پیشرفت های کشورمان در سال های اخیر نشان دهنده این مسأله است.

 

وی با اشاره به این که امروز توانمندی های ملت ایران نسبت به گذشته صد هزار برابر افزایش یافته است، تصریح کرد: امروز نام ایران و ایرانی در عرصه های مختلف جهانی می درخشد.

 

احمدی نژاد با اشاره به این که دشمنان ملت ایران سالیان متمادی است که تلاش می کنند ملت بزرگ ایران را تضعیف کنند، افزود: این ملت با اقتدار و صلابت در برابر توطئه های دشمنان ایستادند و امروز به این جایگاه والا دست یافتند.

 

وی با بیان این که ملت ایران شایسته بیشتر از اینها است، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا مردم کشورمان به جایگاه واقعی خود دست یابد.

 

احمدی نژاد با بیان این که دشمنان همواره تلاش کردند تا روحیه خودباوری ملت بزرگ ایران را تضعیف کنند و از بین ببرند، خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به ملت موجب ایجاد روحیه خودباوری، استقلال و حفظ یک ملت می شود.

 

وی با تأکید بر این که امروز همه ما باید برای ساختن و آبادنی کشور دست به دست هم دهیم و متحد شویم، تصریح کرد: امروز زمان آن رسیده است که همه اندیشه ها به طور هم افزا برای ساختن ایران به میدان بیایند.

 

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود به جایگاه مردم گیلان اشاره کرد و با بیان این که مردم این استان سابقه طولانی در ایمان، عشق به اهل بیت(ع)، ارزش های انسانی و  الهی، صیانت از استقلال، عزت و باورهای این کشور دارند، ادامه داد: مردم استان گیلان، مردمانی صمیمی، مهربان و با برکت برای ملت ایران هستند./950/پ202/ج

ارسال نظرات