۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۷۸۱۵۶
امام جمعه موقت دامغان:

دولت‌های غربی بدانند حزب الله در قلب مسلمانان دنیا جای دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان با محکوم کردن اقدام خصمانه کشورهای اروپایی، صهیونیستی علیه حزب الله لبنان، تأکید کرد: دولت های غربی و حامیان عربی آنها بدانند حزب الله در قلب مسلمانان و آزادگان دنیا جای دارد.
حجت الاسلام فواديان امام جمعه موقت دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام و المسلمین احمد فوادیان، امام جمعه موقت دامغان، در خطبه های امروز این نماز عبادی و سیاسی حزب الله لبنان و مقاومت دلیرانه اش مقابل سال ها تجاوز رژیم اشغالگر قدس را سبب تحسین، امید و شادی و قلب میلیون ها مسلمان دانست.

 

وی افزود: مسلمانان دنیا به ویژه مردم حق طلب ایران اسلامی بار دیگر با لبیک به ندای امام خمینی(ره) در روز قدس فریاد نابودی اسرائیل غاصب و حمایت از مقاومت مردان و زنان فلسطین، لبنان، سوریه و تمامی بلاد مظلوم اسلامی را در مقابل ایادی شیطان سر خواهند داد.

 

خطیب این هفته نماز جمعه دامغان با اشاره به فرارسیدن شب های پرمنزلت قدر، توجه ویژه به اعمال و عبادت های خاص این شب ها را یادآور شد و افزود: مومنان شب های قدر را قدر بدانند و با احیاء حقیقی این دقایق و ساعات پرارزش و کم نظیر از خوان رحمت الهی بیشترین بهره را ببرند.

 

حجت الاسلام فوادیان با تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان امام علی(ع) به ذکر روایتی درباره این واقعه پرداخت و تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام سال ها قبل خبر شهادت امام علی(ع) در محراب نماز را به او داد. رسول اکرم(ص) بر این مسأله گریست و قاتل و دشمنان علی(ع) را شقی ترین افراد معرفی کرد.

 

امام جمعه موقت دامغان با یادآوری فرارسیدن هفته اکرام و اطعام نیازمندان و درس های فراوان زندگی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و پدر بزرگوارشان درباره این موضوع اضافه کرد: باید از مسؤولان و کارکنان خدوم سازمان بهزیستی در حمایت از مستمندان و معلولان و ناتوانان قدردانی کنیم و این اداره و کمیته امداد امام خمینی(ره) را در یاری رسانی به محرومان و ایتام جامعه با کمک های انسان دوستانه خود یاری کنیم./977/پ201/س

ارسال نظرات