۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۷۸۹۷۰
استاد حوزه و دانشگاه:

سرانجام جریانات مصر پیروزی مسلمانان است

خبرگزاری رسا‌ ـ استاد حوزه علمیه کاشان با بیان این که سرانجام جریانات و درگیری های مصر پیروزی مسلمانان و شکست اسرائیل غاصب است، گفت: خیانت های برخی از سران کشورهای اسلامی از جمله کشور مصر که از ابتدا تا کنون به عنوان یکی از حامیان صهیونیست ها بوده این رژیم را سرپا نگه داشته است.
حجت الاسلام يوسفي

حجت الاسلام حبیب الله یوسفی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با بیان این حساسیت روز جهانی قدس با قرار گرفتن حزب الله در لیست گروههای ترویست بیشتر می شود، اظهار داشت: نتیجه این حربه دشمن در آستانه روز جهانی قدس به سود مسلمانان و بر علیه اسرائیل خواهد شد و با حضور یکپارچه مسلمانان جهان در روز جهانی قدس و حمایت و پشتبانی از مردم مسلمان مظلوم فلسطین سبب خواهد شد تا حزب الله نیز موفقیت بیشتری را در میدان مبارزه با صهیونیست ها کسب کند.

وی افزود: حضور مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس و اتحاد کشورهای اسلامی اگر تبدیل به عمل و حمایت شود، جایی را برای ماندن اسرائیل باقی نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام یوسفی یاد آور شد: اجرای طرح روز قدس از سوی امام راحل طرح ارزشمندی بود که تاکنون آثار بسیار ارزشمندی برای افشای ماهیت نظام صهیونیستی به ملل جهان و حمایت مسلمانان از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین در جهان داشته است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: هر چند آمریکا و متحدانش از اسرائیل حمایت و پشتیبانی می کنند، اما اسرائیل در میان گستره کشورهای اسلامی در محاصره است و در این میان جایگاهی ندارد، اما خیانت های برخی از سران کشورهای اسلامی از جمله کشور مصر که از ابتدا تا کنون به عنوان یکی از حامیان صهیونیست ها بوده این رژیم را سرپا نگه داشته است.

مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: یکی از مشکلات امروز سدّ راه مبارزه با غده سرطانی اسرائیل حمایت سران برخی کشورهای اسلامی‌ بزرگ از جمله مصر و عربستان است که داعیه اسلامی بودن و چاپ قرآن و عرضه آن به کشورهای اسلامی دارند.

وی افزود: یکی از انتظارات ملت مسلمان مصر با به قدرت رسیدن محمد مرسی، جبهه گیری مقابل اسرائیل بود، اما نه تنها چنین نشد بلکه از همان ابتدا به قدرت رسیدن با اسرائیل دست دوستی داد و پایبندی خودش را به قرارداد کمپ دیوید اعلام کرد تا خشم طرفداران و مخالفانش برانگیخته شود.

وی با بیان این که حمایت و پشتیبانی کشورهای اسلامی از اسرائیل سبب مقاومت این غده سرطانی در برابر فلسطین شده است، گفت: به تعبیر امام راحل اگر مسلمانان جهان هر کدام یک سلطل آب بریزند، تبدیل به سیلی خواهد شد که طومار اسرائیل را درهم خواهد پیچد و ریشه آن را از بُن برخواهد کند و این تعبیر امام در مورد اسرائیل به یقین تحقق خواهد یافت و نقطه آغاز آن نیز جنگ 33 و 22 روزه است.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز امیدواری ‌کرد: نتیجه وقایع و حوادث مصر به ضرر اسرائیل و به سود اسلام و مسلمین به پایان برسد چون ما بر این باوریم که ملت مسلمان و انقلابی مصر دشمن سرسخت اسرائیل هستند.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: مردم کشورهای اسلامی بر خلاف دولتمردان سرسپرده خود حامی اسلام و مردم فلسطین هستند و اطمینان داریم این موج تبدیل به بیداری مردم مسلمان شده و طومار حکومت نامشروع اسرائیل را در هم خواهد پیچید./939/ت302/غ

ارسال نظرات