۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۷۹۹۹۱
امام جمعه موقت قزوین:

غرب در برابر اسلام ناب شیعی مستأصل شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین با بیان این که امروز غرب در برابر اسلام ناب شیعی مستأصل شده است، افزود: به حتم راهی جز پذیرش حقیقت اقتدار اسلام در دنیا برای غربی ها وجود ندارد.
امام جمعه موقت قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت قزوین بعد از ظهر امروز در جمع اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین نظام مقدس جمهوری اسلامی را پرچم دار ترویج اسلام ناب در دنیا معرفی کرد و گفت: به برکت پیروزی انقلاب، اسلام ناب محمدی در دنیا گسترش یافته و غرب را وادار به عقب نشینی کرده است.

 

وی با بیان این که امروز غرب در برابر اسلام ناب شیعی مستأصل شده است، افزود: به حتم راهی جز پذیرش حقیقت اقتدار اسلام در دنیا برای غربی ها وجود ندارد.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه قزوین با اشاره به این که دنیای غرب پس از سال ها تلاش برای انزوای نظام اسلامی امروز به نتیجه رسیده است که این گونه تلاش بی فایده است، خاطرنشان کرد: عزت و عظمتی که انقلاب اسلامی در دنیا پیدا کرده است دنیا را وادار به عقب نشینی کرده است.

 

حجت الاسلام عابدینی با بیان این که کشور، ملت ایران، عزت و اقتدار آن با اسلام همسفره شده است، گفت: پیشرفت های روز افزون ایران در بخش های مختلف به برکت اسلام ناب و حقیقی است.

 

امام جمعه موقت قزوین، ایران اسلامی را ام القرای جهان اسلام معرفی کرد و با بیان این  که نشر و گسترش اسلام ناب در جهان با پرچم داری و تلاش های ایران اسلامی صورت گرفته است، تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از کشورهای مدعی اسلام در عمل به مجری نقشه های دشمنان در ملل اسلامی تبدیل شده اند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه قزوین با بیان این که ایران تنها کشوری است که توانسته به خوبی آرمان های مورد نظر پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) را نهادینه و عملی کند، افزود: غرب از تلاش ایران برای گسترش اسلام ناب در جهان بسیار هراسان است و تلاش می کند با انزوای ایران مانع از گسترش اسلام ناب در دنیا شود.

 

امام جمعه موقت قزوین به فشارهای 34 سال استکبار به ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که غربی ها به ویژه آمریکا با مبانی و ایدئولوژی ما مشکل دارند و مخالف هستند، خاطرنشان کرد: فناوری هسته ای و حقوق بشر تنها بهانه ای برای فشار به ملت ایران است.

 

حجت الاسلام عابدینی با تأکید بر این که مردم کشورمان 34 سال است که در برابر هر نوع فشاری مقاومت و ایستادگی کردند، بیان داشت: مردم کشورمان روزهای سخت تر از این دوران را نیز سپری کردند و فشارهای اقتصادی نمی تواند مانع از حمایت و پشتیبانی مردم کشورمان از نظام و آرمان های انقلاب شود.

 

امام جمعه موقت قزوین با بیان این که باید زیبایی های اسلام ناب را به همه ملت های جهان معرفی کنیم، ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند تا با حمایت از گروه های تروریستی که ادعای مسلمانی دارند اسلام را دینی خشن و عقب مانده معرفی کنند.

 

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به این که رسالت ایران اسلامی به عنوان مهم ترین پایگاه اسلام در دنیا بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: باید اسلام حقیقی را به شیوه ای به دنیا معرفی کنیم که اثرگذار بوده و موجب جذب ملت های جهان به شریعت محمدی شود.

 

مسؤول نهاد نمایندگی فقیه در دانشگاه قزوین، دین مبین اسلام را یکتا معرفی کرد و با بیان این که صهیونیست ها به دنبال تبلیغ غیر این هستند، ادامه داد: خداوند متعال دین مبین اسلام را در قرآن شجره طیبه معرفی کرده است.

 

وی با بیان این که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی بستر ترویج معارف دینی در بخش های مختلف جامعه فراهم شده است، تصریح کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب خبری از مبانی دینی در جامعه نبود و دین تنها در امور شخصی مردم خلاصه می شد.

 

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به این که انقلاب اسلامی این نگاه را شکست و امروز اسلام و معارف دینی در همه امور جامعه اسلامی نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: البته تا جامعه آرمانی فاصله داریم که باید همه تلاش کنند تا آن جامعه آرمانی که امام راحل و مقام معظم رهبری مد نظر داشته و دارند محقق شود.

 

امام جمعه موقت قزوین با بیان این که اسلام ناب شیعی نجات دهنده بشریت از باطلاق گرفتاری و مشکلات است، ادامه داد: تنها اسلام است که می تواند ملت های جهان را به سعادت حقیقی برساند./950/پ202/ب

ارسال نظرات