۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۸۰۷۵۱
سردار رحیم صفوی:

فعالان مهدوی کار عالمانه در حوزه مهدویت انجام دهند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت مدیره بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در جمع فعالان مهدوی گفت: فعالان مهدوی از کارهای احساسی و بدون فایده پرهیز کنند و کار عالمانه انجام دهند.
سردار سرلشكر سيد يحيي رحيم صفوي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از واحد خبر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود، سردار سید یحیی رحیم صفوی در حاشیه برگزاری گردهمایی فعالان مهدوی در قم ، با حضور در جمع این افراد گفت: کسانی که می خواهند در عرصه مهدویت فعالیت کنند ، بدانند که برای امام عصر(عج) فعالیت می کنند و کار در این عرصه شوخی نگیرند.


وی با بیان اینکه حرکت شما فعالان مهدوی در صورتی در جامعه تأثیر گذار خواهد بود ، که خود باور مهدوی داشته باشید ، افزود: این باور جز با تلاش و نیت خالصانه بدست نخواهد آمد، سعی کنید در این عرصه مطالعه بیشتری داشته باشید.


سردار رحیم صفوی با اشاره به اینکه ایجاد پورتال مهدویت در کشور کار بسیار خوبی است ، افزود: ایجاد این پورتال و استفاده فعالان از این پورتال می تواند برای به دست آوردن محتوای ناب مهدوی و ارائه آن به مردم بسیار کمک کند.


وی با بیان اینکه پورتال مهدویت بهترین برای شناسایی افراد و مجموعه های فعال مهدوی در کشور است ، افزود: پورتال مهدوی ضمن اینکه کار نویی در عرصه مهدویت است باید تلاش شود بازهم ارتقا پیدا کند و در این عرصه تلاش همه اعضا را می طلبد.


در بخشی دیگر این گردهمایی سه کارگاه علمی آموزشی هنر و رسانه، ادبیات و داستان و فرجام شناسی برای فعاالان مهدوی برگزار شد که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت. /916/د102/ی

ارسال نظرات