۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۱۸۱۵۷۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

وهابیت عامل اصلی و مجری سیاست های صهیونیست و آمریکا در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که وهابیت عامل اصلی صهیونیست و آمریکا در منطقه مجری سیاست های مستکبران است، ادامه داد: این گروه منحرف همچون غده سرطانی، پیکره کشورهای اسلامی را آزار می دهد.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بعد از ظهر امروز در گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان، مسجد را محور وحدت و یکدلی مؤمنان دانست و گفت: بازیابی نقش مساجد در جامعه امری مهم است که باید از سوی روحانیت دنبال شود.

 

ضرورت بازیابی نقش مساجد در جامعه

وی بر ضرورت ترویج اقامه نماز اول وقت در مساجد استان از سوی روحانیت تأکید کرد و افزود: رشد ده درصدی برگزاری نمازجماعت صبح در مساجد استان نسبت به سال قبل بیانگر تلاش ائمه جماعات برای برپایی این فریضه واجب و مهم بوده به ویژه اهمیت دادن به احیای سنت های واجب الهی و به ویژه تشویق و ترغیب آحاد جامعه و جوانان و نوجوانان به اقامه نماز یومیه به جماعت از سوی سربازان امام زمان(عج) را به نمایش می گذارد.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به آیه 80 سوره اسرا افزود: انسان وقتی پا به عرصه گیتی می گذارد با صدق، درستی و پاکی است و وقتی هم از این دنیا به سرای ابدی کوچ می کند باید صادقانه باشد مانند شهدا که نحوه عروج آنها از دنیا از روی صدق و پاکی است و نشانه آن هم جانی است که در این راه اهدا کرده اند.

 

وی در ادامه به شهادت خبرنگار مستندساز بابلسری شهید هادی باغبانی که در سوریه به شهادت رسید اشاره کرد و افزود:‌ شهید باغبانی برای نشان دادن چهره واقعی استکبار جهانی و افشای جنایت های صهیونیست و جنایتکاران غربی و عربی و ظلمی که بر علیه مردم مسلمان و شیعیان مظلوم سوریه در حال وقوع است،‌ جانش را در راه خدا اهدا کرد.

خطر وهابیت از شرق و غرب بیشتر است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به جنایت های تکفیری ها در کشورهای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه فرقه وهابیت امروز از شرق و غرب نیز برای اسلام ناب خطرناک تر است، خاطرنشان کرد: این گروه منحرف به نام اسلام دست به هر جنایتی می زند.

 

حجت الاسلام شکریان به حمایت های مالی و تسلیحاتی کشورهای غربی و عربی از فرقه ضاله وهابیت اشاره کرد و گفت: متأسفانه بسیاری از کشورهای اسلامی با حمایت از این گروه ترویستی مسلمانان بی گناه را قتل و عام می کنند.

 

وهابیت عامل اصلی صهیونیست و آمریکا در منطقه است

وی با بیان این که وهابیت عامل اصلی صهیونیست و آمریکا در منطقه مجری سیاست های مستکبران است، ادامه داد: این گروه منحرف همچون غده سرطانی، پیکره کشورهای اسلامی را آزار می دهد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که تعجب و جهالیت فرقه ضاله وهابیت چهره دیگری از اسلام را در دنیا نمایان می کند، تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید با وحدت و همدلی این لکه ننگ را از امت اسلامی پاک کنند.

 

حجت الاسلام شکریان با هشدار به راه افتادن جنگ مذهبی در منطقه، تصریح کرد: هدف آمریکا و صهیونیست ها تفرقه و اختلاف در میان امت اسلامی است که باید هوشیارانه با این توطئه دشمنان مقابله کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهدای بسیاری در راه اعتلا و پیشرفت کشور جانفشانی کردند و در همه ابعاد تلاش های فراوانی انجام شد که نمونه بارز آن پیشرفت های مهم در عرصه های مختلف سیاسی و علمی است که در حال حاضر در اکثر رشته های علمی،‌ ایران در رتبه های اول تا هشتم جهان قرار دارد و این از برکات انقلاب اسلامی است.

 

ایران اسلامی محور حرکت های انقلابی و آزادی خواهانه در جهان است

وی با بیان این که امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان محور حرکت های انقلابی و آزادی خواهانه و دوست دار ملت ها است،‌ بیان داشت: با شروع انقلاب اسلامی ایران و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی،‌ استکبار جهانی و دولت های مزدور وابسته به شرق و غرب درصدد فروپاشی این کشور بزرگ برآمدند، اما با عنایت خداوند، رهبری نظام و همچنین استقامت ملت فهیم ایران این فشارها موجب پیشرفت و تعالی کشور شد و اکنون ایران اسلامی در مسایل مهم جهانی نقش آفرینی می کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، ‌نعمت امنیت در کشور را مهم عنوان و تصریح کرد: وجود امنیت در کشور با توجه به حوادثی که اکنون در اکثر کشورهای همسایه در حال وقوع است،‌ نعمتی است که باید قدردان آن باشیم و در تقویت و ترویج آن در سطح جامعه تلاش کنیم.

 

شرکت 6 هزار  دانش آموز در کلاس های طرح اوقات فراغت

حجت الاسلام شکریان در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از تلاش های انجام شده در حوزه فعالیت های فرهنگی به طرح اوقات فراغت اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور تقویت مبانی دینی دانش آموزان آموزش احکام، مباحث فرهنگی و کادرسازی 250 کلاس طرح اوقات فراغت با حضور حدود شش هزار دانش آموز در استان برگزار شد با هماهنگی های انجام شده از بین دانش آموزان 550 نفر در نیمه اول شهریور به مشهد مقدس اعزام خواهند شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات