۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۸۲۱۳۹
آیت الله ممدوحی:

حمله نظامی آمریکا به سوریه اسرائیل را به نابودی می‌کشاند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که حمله نظامی آمریکا به سوریه کار احمقانه ای است، گفت: نخستین ضربه ای که آمریکا در این اقدام می بیند این است که اسرائیل نابود خواهد شد.
آيت الله ممدوحي آيت الله حسن ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به تهدید آمریکا مبنی بر حمله نظامی به سوریه، اظهار داشت: این احمقانه ترین کاری است که آمریکایی ها می توانند انجام دهند.

وی در تشریح تبعات حمله نظامی آمریکا به سوریه، گفت: نخستین ضربه ای که به آمریکا وارد می شود این است که اسرائیل نابود خواهد شد زیرا وقتی حزب الله لبنان وارد عمل شود و دست به دست سوریه دهد می توانند کار اسرائیل را یکسره کنند و پاسخ همه جنایت های آنان را بدهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: حتی اگر در این میان سوریه هم به نابودی کشیده شود مطمئن باشید چیزی از اسرائیل باقی نخواهد ماند.

آیت الله ممدوحی با تأکید بر این که در صورت حمله آمریکا به سوریه، ایران بهترین عکس العمل را نشان خواهد داد، افزود: ایران همواره در سیاست خارجی موضع گیری های عاقلانه و بسیار عالی داشته است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا آمریکا مواضعی دوگانه در مسأله سوریه و بحرین دارد؟ گفت: آنها هرجا که لانه فساد باشد حضور دارند، اینها کسانی هستند که همواره منافع شخصی خود را دنبال می کنند./928/ت302/ج

ارسال نظرات