۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۸۲۲۲۴
قاضی دیوان عالی کشور:

دشمن در برابر فرهنگ شهادت طلبی تاب استقامت ندارد

خبرگزاری رسا ـ قاضی دیوان عالی کشور قاضی دیوان عالی کشور با بیان این که خون پاک شهدا انقلاب اسلامی را در برابر هرگونه فتنه ای بیمه کرده است، گقت: مهم ترین وظیفه ما در شرایط کنونی تداوم خط سرخ شهادت در جامعه است.
حجت الاسلام رزاقي، قاضي ديوان عالي کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت‌الاسلام عزیزالله رزاقی، قاضی دیوان عالی کشور، عصر امروز در  یازدهمین یادواره 28 تن از شهدای پی رجه نکا و اولین یادواره علمای این منطقه به میزبانی گلورد کوچک با اشاره به این که شهدا آمدند تا بیداری ایجاد کنند و اکنون موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان با تبعیت و الگو گرفتن از شهدا، انقلاب و این نظام است، افزود: شهادت یک معامله پر سود است که شهدا با خدای خود انجام داده اند و با گذشتن از جان خود، بهشت را برای خود جاودانه کردند.

 

حجت الاسلام رزاقی با بیان این که همه ما باید ادامه دهنده راستیم راه شهدا باشیم خاطر نشان کرد: مهم ترین هدف شهدا و سفارش مهم آنان ولایتمداری بوده است و اکنون نیز ما باید باتبعیت از شهدا در ولایت مداری ثابت قدم باشیم.

 

وی ادامه داد: ملت ایران با پیروزی این انقلاب، همواره در کنار امام بودند تا انقلاب را به پیروزی رساندند و در هشت سال دفاع مقدس نیز با گذشتن از جان و مال خود برای این مرز و بوم و میهن و ولایتمداری دفاع کردند و جنگیدند.

 

قاضی دیوان عالی کشور با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی گفت: رکن اصلی انقلاب ما ولایت فقیه و مردم بوده و هستند که با پیوند توانستند دشمنان را شکست دهند.

 

وی با اشاره به این که آنچه اکنون در مصر سبب بروز مسائل مختلف و مشکلات شد ناشی از این بود که راه را درست نرفتند و حرکت در مسیر را به درستی نیاموختند، اضافه کرد: مسؤولان مصر با بیراهه رفتن نتوانستند انقلاب را به خوبی اداره کنند و سبب بروز مشکلات فراوان شدند.

 

حجت الاسلام رزاقی با بیان این که ملت ما با شناخت خداوند و ظرفیت والای ولی فقیه در راستای حق شناسی گام بر می دارد، تصریح کرد: ملت ایران با خودشناسی در برابر دشمن می ایستد و شهادت همین خدا شناسی، خودشناسی و دشمن شناسی است که سبب شد شهدای ما با شناختن این مسائل در راه خدا گام بردارند.

 

وی ادامه داد: بیداری اسلامی که اکنون در منطقه و جهان ظهور کرده است ناشی از انقلاب ما و خون شهدای ما است.

 

حجت الاسلام رزاقی افزود: البته ملت ما با ولایت مداری خود و اطاعت از ولی فقیه در همه شرایط حساس به این ابهت و قدرت جهانی تبدیل شده است و آزادمردان و آزادی خواهان جهان نیز نباید از این مؤلفه مهم غافل شوند.

 

قاضی دیوان عالی کشور با بیان این که خانواده شهدا باید مورد تکریم همه ما باشند چرا که با از دست دادن فرزندان، همسران و پدران خود، این انقلاب را در برابر توطئه دشمن بیمه کردند، اضافه کرد: شهدا با خون خود این انقلاب را بیمه کردند و مهم ترین کار ما تداوم خط سرخ شهادت در جامعه است.

 

حجت الاسلام رزاقی با بیان این که دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه‌ ها را علیه کشور آغاز کردند، یادآور شد: ملت ما با بصیرت دینی و ولایت مداری خود در برابر همه هجمه های دشمن ایستاد و اکنون الگوی جهان است.

 

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا، زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا است و اکنون ابهت جهانی ما مدیون خون پاک شهدا بوده چرا که اگر دشمن می توانست در برابر قدرت شهدا واکنشی نشان دهد انجام می داد.

 

قاضی دیوان عالی کشور بیان داشت: زمانی که کسی حق حرف زدن در جامعه نداشت حرف علمای دینی جاذبه دینی داشت و در رأس بود.

 

وی اظهار داشت: شهدای ما در میدان نبرد قطعه قطعه شدند تا درس آزادگی، ایستادگی و دفاع در برابر دشمن را به بیاموزند و باید در ادامه راه شهدا تلاش کنیم./950/پ202/س

ارسال نظرات