۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۸۲۷۷۶

پذیرش 400 طلبه در مدارس علمیه خواهران آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، اول مهر ماه را زمان آغاز سال تحصلی جدید حوزه های علمیه خواهران در استان اعلام کرد و افزود: امسال 400 نفر در مدارس حوزوی استان پذیرش شدند.
حجت الاسلام فخري، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: از اول مهر ماه سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه در استان آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال 400 نفر برای تحصیل در سطح دو و سه حوزه های علمیه در این مدارس از طریق آزمون کتبی و مصاحبه اختصاصی پذیرش شدند.

این مقام مسؤول ادامه داد: اکنون تعداد 800 طلبه در حوزه‌های علمیه خواهران در 10 مرکز حوزوی سراسر استان مشغول فراگیری علوم و معارف اسلامی در پنج سطح حوزوی هستند که این تعداد در سال جاری به بیش از یک هزار نفر می رسد.

حجت الاسلام فخری در پایان خاطرنشان کرد: در تابستان امسال همزمان با ماه مبارک رمضان دویست بانوی مبلغ از حوزه های علمیه ده گانه استان به مناطق گوناگون جهت ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی و تبیین احکام دینی اعزام شدند.

این مسؤول اظهار داشت: برنامه های تابستانی امسال طلاب مدارس علمیه خواهران استان در دو بخش آموزشی و پژوهشی با هدف تقویت و ارتقای بنیه علمی و آموزش طلاب مدارس حوزوی برای حضور هر چه بهتر در پایه های تحصیلی برگزار شد./936/ت303/غ

ارسال نظرات