۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۸۲۹۵۴
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان:

حمله به سوریه تجاوز به مواضع جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان با بیان این که تجاوز آمریکا به خاک سوریه کاری خلاف سیاست های بین المللی است، گفت: به یقینحمله و اشغال کشور سوریه تجاوزی بزرگ به مواضع نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام بهرام

حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز، با اشاره به تهدید های اخیر آمریکا مبنی بر حمله نظامی به خاک سوریه ابراز داشت: زمانی مسأله حمله به امریکا محقق می شود که جوامع بین المللی به یک اجماع برسند که تأکنون این کار صورت نگرفته است.

وی با بیان این که مؤسسات و مردم آمریکا راضی به ایجاد جنگی جدید علیه ملت نیستند، اظهار داشت: در خبر های اخیر رسانه های جهانی، مردم ایالات متحده با برگزاری اعتراضات و تجمع ها بزرگ در مناطق گوناگون این کشور انزجار خود را از وقوع این عمل بی شرمانه اعلام کردند.

حجت الاسلام بهرام در ادامه سخنانش با تأکید بر این که کشوری مانند چین که امروزه به قدرت اقتصادی جهان تبدیل شده است و روسیه مخالف حمله به سوریه و اشغال خاک آن هستند، خاطرنشان کرد: به یقین اگر این جنگ صورت گیرد نخستین کشوری که زیان خواهد برد آمریکا و دولتمردان آن  هستند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان وهابیان، القاعده و طالبان را پیاده نظام های استکبار جهانی در کشور های اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز این سه گروه شبه نظامی با طراحی و اجرای عملیات های نظامی علیه مسلمانان خواهان سلطه بر کشورهای اسلامی هستند.

مسلمانان و جوامع دوستدار حقوق بشر حامی سوریه هستند

وی افزود: اگر کار به حمله و اشغال کشور سوریه کشیده شود به یقین مسلمانان و جوامع حامی حقوق بشر سکوت نخواهند کرد و پاسخ کوبنده ای به این جنایت می دهند.

حجت الاسلام بهرام با بیان این که همین سکوت در برابر دستور حمله آمریکا برای دولتمردان این کشور هزینه داشته است، تصریح کرد: نیروی های مقاومت و مقابله با جبهه استکبار جهانی در کشور سوریه در حال تجدید قوا برای حمله احتمالی هستند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان در ادامه سخنانش با اشاره به این که با سر گرفتن این جنگ امنیت رژیم صهیونیستی کاهش و از بین رفتن آن نزدیک می شود، خاطرنشان کرد: مهم ترین عاملی که آمریکا تصمیم حمله به سوریه را گرفته است به یقین تفکرات و مشاورات رژیم صهیونیستی است.

حمله به سوریه امضایی برای پایان عمر رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام بهرام حمله آمریکا به کشور سوریه امضایی است را پایان رژیم غاصب صهیونیستی دانست بنا به اعلام رییس جمهور سوریه اگر این حمله صورت گیرد موشک های های کشورمان رژیم صهیونیستی را هدف و بمباران خواهد کرد.

انزوای نظام اسلامی مهم ترین هدف آمریکا برای حمله است

وی با تأکید بر این که هدف از این حمله کاهش و انزوای قدرت مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: آمریکا خواستار انزوای نظام اسلامی در منطقه بلکه در جهان است؛ چرا که این نظام بزرگ ترین مانع بر سر راه تحقق طرح های شیطانی خویش محسوب می شود.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان در بخش دیگری از سخنانش همچنین با بیان این که نقش ایران در حمله به سوریه نقشی دفاعی و تأثیرگذار خواهد بود، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که همواره مدافع مقاومت های اسلامی در منطقه به شمار می رود.

حجت الاسلام بهرام با بیان این که حمله به سوریه تجاوز به منافع ایران است، تأکید کرد: آمریکا از این کار می خواهد واکنش جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کند و به یقین واکنشی سخت را نظاره گر خواهد بود./9458/ت302/س

ارسال نظرات