۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۸۲۹۶۰

اجرای برنامه «رادیو محله» در بقعه امامزاده محسن همدان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: در راستای آشنایی هرچه بیشتر مردم با بقاع متبرکه و به مناسبت روز ملی تکریم امامزادگان برنامه رادیویی «رادیو محله» در بقعه متبرکه امامزاده محسن(ع) (امامزاده کوه) اجرا می‌شود.
برنامه راديويي

به گزارش خبرگزاری رسا در منطقه غرب به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان، حجت الاسلام محمدصالحی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: پنجم ذی القعده به عنوان روز ملی امامزادگان و بقاع متبرکه در تقویم ملی به ثبت رسیده است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان همدان با بیان اینکه تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه امر شایان توجهی است، عنوان کرد: این امر در روز ملی امامزادگان و بقاع متبرکه نمود بیشتری می یابد.

وی با بیان اینکه شناسایی و معرفی بقاع متبرکه و امامزادگان به مردم امری مهم است، عنوان داشت: عبادتی که بر اساس شناخت عمیق باشد اهمیتی دوچندان در بر دارد که در همین زمینه نیز امر معرفی امامزادگان در استان شایان توجه است.

حجت الاسلام صالحی همچنین ابراز داشت: اوقاف و امورخیریه در راستای بزرگداشت امامزادگان برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد که از این جمله بحث معرفی بقاع متبرکه به اشکال مختلف است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان به منویات مقام معظم رهبری در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی اشاره کرد و این مهم را گامی موثر در راستای تبیین جایگاه امامزادگان و ارتقای نشاط معنوی بین آحاد مردم جامعه دانست.

حجت الاسلام صالحی همچنین گفت: با همکاری صدای مرکز همدان و به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم استان همدان با بقاع متبرکه و استفاده از طبیعت زیبای امامزاده محسن(ع) همدان برنامه رادیویی"رادیو محله" با محوریت معرفی امامزادگان در بقعه متبرکه امامزاده محسن(ع) برگزار می شود.

وی زمان برگزاری این برنامه را روز یکشنبه هفدهم شهریورماه جاری از ساعت 17 لغایت 19 بیان کرد و گفت سرویس ایاب و ذهاب از ساعت 15 در میدان امامزاده عبدالله(ع) همدان مهیا می باشد./957/ د102/س

ارسال نظرات