۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۸۳۱۵۰
امام جمعه ایلام:

سوریه سنگر مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: دولت جنگ طلب آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل با راه انداختن جنگ بر علیه با حکومت سوریه به بهانه های واهی و بی اساس به دنبال جبران شکست‌های پی در پی خود هستند.
امام جمعه ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، امام جمعه ایلام، در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه علیه حزب الله و ایستادگی مجاهدان فلسطینی در برابر این رژیم در نوار غزه، اسرائیل با بحران هویت و موجودیت مواجه کرده است.

 

وی افزود: دولت جنگ طلب آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل با راه انداختن جنگ بر علیه با حکومت سوریه به بهانه های واهی و بی اساس برای جبران شکست‌های پی در پی خود هستند.

 

امام جمعه ایلام تصریح کرد: آمریکا به این نتیجه رسیده است که مولود نامشروع خود یعنی رژیم صهیونیستی در سراشیبی اضمحلال قرار دارد و با تداوم بیداری اسلامی و موفقیت های ایران اسلامی به عنوان الگوی جهان اسلام، این رژیم چاره ای جز پذیرش نابودی ندارد بنابراین با همه امکانات سیاسی، نظامی و جنگ روانی و سازمان های بین المللی می کوشد تا بیداری و حرکت های اسلامی مقابله کند.


حجت الاسلام و المسلمین لطفی گفت: به یقین آمریکا و حامیان جهانی و منطقه‌ای او در این سناریوی جدید ناکام خواهند شد چرا که گروه های مقاومت اسلامی به ویژه ایران اسلامی هرگز سوریه و محور مقاومت را تنها نخواهد گذاشت.


وی خاطر نشان کرد: قرائن و شواهد نشان می دهد که آمریکا همان گونه که در تهاجم نظامی به افغانستان و عراق شکست خورد در حمله احتمالی به کشور سوریه با شکست بزرگ‌تر و سخت‌تر مواجه خواهد شد و خواهد فهمید که تهاجم نظامی به کشور سوریه بزرگ ترین اشتباه تاریخی رییس جمهور آمریکا و حامیان صهیونیستی و عربی خواهد بود، دشمنان و مستکبران جهان آگاه باشند که کشور سوریه به عنوان خط مقدم و سنگر مقاومت در برابر اسرائیل باقی خواهد ماند.


نماینده ولی فقیه در ایلام افزود: جنگ احتمالی توسط مثلت پلید آمریکا، اسراییل و ارتجاع عرب بر ضد سوریه برای حفظ موجودیت رژیم نامشروع و فاسد صهیونیستی است.


حجت الاسلام و المسلمین لطفی گفت: 16 شهریور سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) خواهر گرانقدر امام رضا (ع)، روز دختر و آغاز دهه کرامت است، از میان فرزندان بزرگوار امام موسی‌ کاظم (ع) دو فرزند ایشان یعنی امام علی ‌بن ‌الموسی‌ الرضا (ع) و حضرت فاطمه ملقب به معصومه (س) از ویژگی‌هایی خاص برخوردار بودند تا ادامه دهنده خط امامت بعد از پدر باشند./967/پ202/س

ارسال نظرات