۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۸۳۲۸۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی خطاب به پاپ؛

در روز رستاخیز سکوت خویش را در برابر دادگاه تزور ناپذیر الهی چگونه توجیه می کنید؟

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی خطاب به پاپ، از سکوت مسیحیت و در رأس آن پاپ در مقابل وقایع سوریه و خونخواری آمریکای جنایتکار احساس نگرانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در پیامی خطاب به پاپ، از سکوت مسیحیت و در رأس آن پاپ در مقابل وقایع سوریه و خونخواری آمریکای جنایتکار احساس نگرانی کرد.
 
متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الر حیم
السلام علی المهدی الذٌی وعدالله به الامم
عالی جناب پاپ
با تقدیم سلام
ده ها سال، مسیحیان سوریه درسایه حکومت فعلی آن کشور دراوج امنیت، آزادی و نشاط درکلیسا و غیر کلیسا آداب و سنن مسحیت را پاس داشتند و با پیروان سایر ادیان همزیستی حکیمانه ، مهربانانه داشته اند؛
ولی تروریست های آدمخوار باپشتوانه دلارهای نفتی و امپریالیسم جهانگیر،این همزیستی مسالمت آمیز را برنتافتند به کلیسا ها حمله کردند و برخی از کشیشان راکشتند نخبگان از علمأ سنی و شیعه را ترور کردند و جگر مسلمانان را به دندان کشیدند و شما هیچ واکنشی نشان ندادید .
اگر امروز مسیح به جای شما بود به اوباما می گفت: دولت آمریکا که سابقه جنایت حمله اتمی به ناکازاکی و هیروشیما را در پرونده خود داردلیاقت ندارد که دادستان عدالت خواه دنیاشود باید هرچه زود ترمحاکمه شود و به بازماندگان وآسیب دیدگان فاجعه اتمی ژاپن غرامت بپردازد .
 همین گونه به مردم وییتنام و ده ها کشور دیگر .
عالی جناب ، اگر امروز مسیح بود به اوباما می گفت : آمریکایی که صد ها کودتای نظامی علیه حکومت ها به راه انداخته وهرآنچه توانسته حکومت های غیردلخواه خود را و دولتی که حامی نظامی ، سیاسی و تبلیغاتی حکومت های استبدادی ، سلطنتی و غیر دموکراتیک است نمی تواند مدّعی دموکراسی و مدافع حقوق بشر باشد .
عالی جناب
 اگر مسیح به جای شما بود به مردم جهان می گفت : چه کسی اوباما را ژاندارم ، دادستان و پلیس خودسر بین المللی کرده است تا بدون تجویز شورای امنیت سازمان ملل به هر کشوری که بخواهد با بهانه های خود ساخته حمله کند چه رسوا و شرم آور است کشوری که خود صاحب بزرگترین زرّادخانه سلاح های کشتار جمعی است به یک کشور کوچک به بهانه داشتن سلاح شیمیایی حمله کند .
  عالی جناب
 شما به عنوان بالا ترین مقام مذهبی مسیحی جهان در قبال جنگ افروزی های بی منطق آمریکا باید نقش باز دارنده ایفا نمایید در برابر آواره شدن میلیون ها زن و کودک بی گناه ، در برابر هزاران هزار کشته ومجروح ، در برابر ویران شدن زیر ساخت های اقتصادی ، بهداشتی و عمرانی یک ملت ، در برابر تجاوز ، اشغال و تروریست خون خوار باید وظیفه انسانی و مذهبی ایفا کنید .
 عالی جناب
اکنون جهان با آشوب طلبی آمریکا وفتنه جویی صهیونیسم در آستانه یک جنگ منطقه ای و یا حتی جهانی است . شما پیش از وقوع این تراژدی انسانی چه واکنشی نشان می دهید ؟
تاریخ ، مظلومان و فرهیختگان جهان درباره این سکوت داوری خواهند کرد .
عالی جناب
در روز رستاخیز سکوت خویش را در برابر دادگاه تزور ناپذیر الهی چگونه توجیه می کنید ؟
آیا امروز نباید مردم از موقعیت پاپ انتظار فریادی ستم سوز داشته باشند ؟
عالی جناب

 اگر سکوت جنایت پرورمان به فریادی بیدار گر فرجام نیابد دنیایمان بی حاصل و آخرتمان ویران خواهد بود./9457/پ203/ع

 
ارسال نظرات