۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۸۳۶۳۶
امام‌جمعه اصفهان:

هدف بلند انقلاب اسلامی رساندن صدای اهل‌بیت به جهانیان است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در بازدید از رادیو معارف گفت: باید تلاش شود تولیدات رادیو معارف با زبان‌های مختلف به همه جهان رسانده شود.
آيت‌الله طباطبايي‌نژاد امام‌جمعه اصفهان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه اصفهان در بازدید از رادیو معارف نقش و جایگاه این رسانه را در میان دیگر رسانه‌های کشور ویژه و خاص دانست و بر ضرورت تعمیق محتوا و تامین نیازهای امروز جامعه از سوی برنامه‌سازان این رادیو تأکید کرد.
امام‌جمعه اصفهان همچنین در نشستی که به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس رادیو معارف در حضور جمعی از مدیران و برنامه سازان رادیو معارف برگزار شد، گفت: باید تلاش شود تولیدات رادیو معارف با زبان‌های مختلف به کل دنیا رسانده شود که این امر مستلزم بودجه کافی می‌باشد، چرا که هدف بلند انقلاب اسلامی رساندن صدای اهل‌بیت علیهم‌السلام به همه دنیا است.
در ادامه این نشست حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر، مدیر رادیو معارف نیز درباره آثار دیدار و منویات بزرگان و علمای اسلام از این رسانه دینی اظهار داشت: بازدید علمای بزرگوار به خصوص علمای بلاد و ائمه جمعه از رادیو معارف، سبب می‌شود این رسانه در ادامه مسیر خود و پیدا کردن راه صحیح و رسیدن به هدف مناسب، شایسته‌تر عمل کند./9191/د103/ع
ارسال نظرات