۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۸۵۰۶۹
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

حضور روحانیت در جبهه ها با تقویت روحیه رزمندگان همراه بود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت همراه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نقش کارآمد و ارزنده ای داشت، گفت: روحانیت گاهی در قالب رزمی و تبلیغی جهت تقویت روحیه رزمندگان ایفای وظیفه داشتند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای عالمان دینی بود، گفت: همراهی روحانیت با مردم در ایام سخت نشان داد که آنان مدافع استقلال و امنیت کشور هستند و جامعه روحانیت در طول تاریخ در این راستا ایفای نقش کردند.

 

وی با اشاره به این که روحانیت همراه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نقش کارآمد و ارزنده ای داشت، خاطرنشان کرد: روحانیت گاهی در قالب رزمی و تبلیغی جهت تقویت روحیه رزمندگان ایفای وظیفه داشتند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که بخش عظیمی از موفقیت در جبهه ها در گرو روحیه عالی رزمندگان است، خاطرنشان کرد: روحانیت که در رأس آن امام راحل، مقام معظم رهبری و ائمه جمعه و جماعات حضور داشتند موجب دلگرمی و روحیه دادن به رزمندگان می شدند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که روحانیت نقش والا و بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشت، یادآور شد: روحانیت با حضور تبلیغی خود دل های مردد را آرام و وسوسه ها را از جان ها می زدود.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که امام راحل و روحانیت نقش ارزنده ای در شکل گیری انقلاب داشتند، خاطرنشان کرد: اعتقاد مردم به این جایگاه رفیع موجب شد تا انقلاب اسلامی با آرای برخاسته از ایمان مردم به تثبیت برسد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت نقش تعیین کننده ای در دفاع مقدس داشت، یادآور شد: حضور این قشر مهم و تاثیرگذار در جبهه های حق علیه باطل از انواع سلاح ها و مهمات بالاتر بود.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که امام راحل به روحانیت عظمت بخشید، خاطرنشان کرد: امروز نیز دنیا بر این امر آگاهی یافته است که امورات  نظام بر عهده مقام معظم رهبری است و ایشان با هدایتگری والای خود انقلاب اسلامی را به بهترین نحو ممکن پیش می برد.

 

وی با بیان این که ایستادگی و مقاومت والای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به برکت جانفشانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان بود، گفت: همگان وظیفه داریم تا با بصیرت و آگاهی در برابر دشمنان نظام مقاومت کرده تا انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام عصر(عج) بسپاریم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که شهدا ارزش های ارزنده اسلامی را در جامعه زنده کردند و اینک وظیفه ما است تا رهرو شایسته ای برای آرمان های والای آنان باشیم، گفت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به نسل جوان جامعه می تواند خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان باشد./950/ت302/ب

ارسال نظرات