۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۸۵۸۱۱
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

دریوزگی امروز دشمن برای ارتباط با ایران نتیجه ایستادگی ملت و خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) با بیان این‌که اگر شهدا نبودند امروز حرفی برای گفتن نداشتیم اظهار داشت: اگر دشمن به زانو در می‌آید و به دریوزگی می‌افتد و تلاش می‌کند تا با ایران رابطه برقرار کند، به‌خاطر ایستادگی ملت و ایثارگری‌های شهدا است.
حجت الاسلام عبدالعي گواهي نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)، شامگاه یک‌شنبه هفتم مهرماه در مراسم اختتامیه رزمایش الی بیت المقدس در دهکده مقاومت واقع در اتوبان شهید دوران تهران با اشاره به این‌که حیات امروز را مدیون جانبازی‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم، ابراز داشت: باید قدردان شهدا باشیم زیرا آنها فرصت حیات و زندگی در این عالم را به ما هدیه کردند.

وی بر ضرورت فراموش نکردن شهدا تأکید کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی مدیون شهدای عزیزی است که با نثار جان یا عضوی از بدن خود، توفیق خدمتگزاری را برای این ملت فراهم کردند.

حجت‌الاسلام گواهی به نقش شهدا در حفظ اسلام اشاره کرد و گفت: تنها کشوری که صدای «لا اله الا الله» و «علیا ولی الله » و «حضرت صدیقه طاهره(س)» بر سر ماذنه‌های آن بلند است، ایران است که این به‌واسطه ایثارگری شهیدان است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در ادامه سخنان خود به تبیین ویژگی‌های دفاع مقدس و رزمندگان پرداخت و ابراز داشت: یکی از ویژگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس این بود که ایمان قوی به خداوند داشتند.

وی توکل و توسل به خداوند و ائمه طاهرین(ع) را ویژگی دیگر رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: تمام عملیات‌ها با رمز اهل بیت(ع) به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام گواهی یک رنگ و یک جور بودن همه مردم را از دیگر ویژگی‌های دوران دفاع مقدس مطرح کرد و گفت: در آن دوران هیچ‌کس بر دیگری تفوق و برتری نداشت و فقط تقوای الهی بین رزمندگان بود که به آنها  برتری می‌بخشید.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) با بیان این‌که یک رنگی در جبهه‌ها موج می‌زد، افزود: در دوران دفاع مقدس احزاب و گروه‌های سیاسی گوش به فرمان امام خمینی(ره) بودند.

وی اطاعت از رهبری انقلاب اسلامی را از دیگر ویژگی‌های دوران دفاع مقدس ارزیابی کرد و با بیان این‌که اگر شهدا نبودند، امروز حرفی برای گفتن نداشتیم بیان داشت: اگر دشمن به زانو در می‌آید و به دریوزگی می‌افتد و تلاش می‌کند تا با ایران رابطه برقرار کند، به‌خاطر ایستادگی ملت و ایثارگری‌های شهدا است.

حجت‌الاسلام گواهی تأکید کرد: اگر مسؤولان اصل اطاعت از رهبری انقلاب اسلامی و حفظ اصول انقلابی را نادیده بگیرند، مشمول نفرین شهیدان می‌شوند./956/پ202/ع

ارسال نظرات