۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۸۶۱۷۴

آغاز ثبت نام جامع ترین دوره تربیت مربی قرآن کودک در کشور

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: واحد نخبگان این مرکز در نظر دارد تا جامع ترین دوره تربیت مربی مهد کودک و پیش دبستانی را در کشور برگزار کند.
دارالقرآن خانه کارگر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن خانه کارگر، محمد صادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: واحد نخبگان این مرکز در نظر دارد تا جامع ترین دوره تربیت مربی مهد کودک و پیش دبستانی را در کشور برگزار کند.

 

وی گفت: این دوره‌ها که با هدف تربیت اساتید متخصص قرآنی برگزار می‌شود در سه بخش علوم قرآنی، خلاقیت و روانشناسی طی 87ساعت آموزش تئوری و 145ساعت کارورزی صورت می‌پذیرد که متقاضیان ثبت نام بعد از اتمام دوره توانایی تدریس قرآن کریم، نماز و احادیث به روش‌های مختلف اعم از بازی، سرگرمی، نقاشی، کاردستی و... را خواهند داشت.

 

همچنین این دوره آموزشی به گونه‌ای طراحی شده که مربیان با نکات روانشناسی نظیر نحوه ارتباط با کودک، روانشناسی کودک و مهارت‌های زندگی و نیز دوره‌های خلاقیت مانند نقاشی، کاردستی، کلاژ و ... را فرا می‌گیرند.

 

محسنی کبیر افزود: این دوره جامع برای اولین بار در کشور توسط مجموعه دارالقرآن خانه کارگر طراحی شده و ظرفیت آن 500 نفر می‌باشد که داوطلبان این دوره ابتدا باید در آزمون ورودی آن قبول شوند.

 

وی در پایان افزود: متقاضیان جهت ثبت نام می‌توانند تا تاریخ 30مهر 92 با شماره تلفن 021-66978001 تماس بگیرند و یا به آدرس تهران خ جمهوری خ اردیبهشت جنوبی نبش کوچه شهید حقیقت بیان پلاک32 مجتمع فرهنگی آموزشی دارالقرآن خانه کارگر مراجعه نمایند./966/د101/ن

ارسال نظرات