۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۸۶۵۶۴
آیت الله طبرسی:

اقتدار پلیس، ایران را به امن‌ترین کشور جهان تبدیل کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با تأکید براین که نیروی انتظامی با اقتدار در برابر هر گونه ناامنی و تحرکی برای خدشه دار کردن فضای داخلی کشور ایستاده است، بیان داشت: اقتدار و عظمت پلیس جمهوری اسلامی ایران مانع از هر گونه تحرک دشمن در داخل کشور خواهد شد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، عصر روز گذشته در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان به جایگاه پلیس در جامعه اشاره کرد و گفت: مردم کشورمان به نیروی پلیس اعتماد بسیار بالایی دارند و این مسأله در دیگر کشورها وجود ندارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تقوا، ایمان، ولایت مداری و بصیرت را مهم ترین شاخصه پلیس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: مهم ترین عامل تمایز پلیس کشورمان در مقایسه با دیگر کشورها همین ویژگی های مهم است.

 

آیت الله طبرسی امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون تلاش های شبانه روزی زحمت کشان نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی همواره به تلاش ها و از خودگذشتگی های نیروی مقتدر پلیس اذعان دارند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز در جهت ایجاد ناامنی در مرزها و فضای داخلی کشور تلاش کردند، تصریح کرد: اما تلاش ها و از جان فشانی های نیروی پلیس مانع از تحقق توطئه ها و نقشه های دشمن در داخل کشور شده است.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که نیروی انتظامی با اقتدار در برابر هر گونه ناامنی و تحرکی برای خدشه دار کردن فضای داخلی کشور ایستاده است، بیان داشت: اقتدار و عظمت پلیس جمهوری اسلامی ایران مانع از هر گونه تحرک دشمن در داخل کشور خواهد شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امنیت و آسایش داخلی را مهم ترین شاخصه اقتدار هر کشوری دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به اذعان بسیاری از مقامات کشورهای مختلف، یکی از امن ترین کشورهای دنیا محسوب می شود که در سایه تلاش‌های نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های امنیتی کشور حاصل شده است.

 

آیت الله طبرسی در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از برگزاری برخی مجالس ازدواج نامناسب در کشور گفت: پلیس به عنوان حافظ ارزش های دینی و اسلامی در جامعه رسالت سنگینی در جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی جامعه بر عهده دارد.

 

وی با اشاره به این که مقوله امنیت در اسلام بسیار مورد توجه قرار گرفته است، گفت: دین مبین اسلام تأکید دارد که با اصلاح افکار و عقاید بشر بسیاری از مسائل و مشکلات رفع خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز به امنیت فکری و روانی در غرب هیچ توجهی نمی شود، گفت: اما نگاه اسلام به این مسأله کاملاً متفاوت است.

 

وی به وضعیت امروز کشورهای منطقه اشاره کرد و با بیان این که یکی از ضعف های مهم این کشورها نبود یک نیروی انتظامی قوی است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای ناامن منطقه به عنوان یک کشور کاملاً امن مورد توجه است./950/پ202/س

ارسال نظرات