۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۸۷۲۶۴

مسؤول جدید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مسؤول پیشین و جدید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی استان تهران در سالن کنفرانس همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه رییس پیشین و جدید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی استان تهران پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در سالن کنفرانس مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین معزی، رییس پیشین دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران تودیع و حجت‌الاسلام محمد شیخ‌الاسلامی به عنوان رییس جدید این نمایندگی در استان تهران معارفه شد.
در ادامه مراسم حجت‌الاسلام معزی با بیان این‌که مهم‌ترین وظیفه در تبلیغ روزآمدی، شناخت چالش‌ها، آمدها و نیازها است، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی این وظیفه را به خوبی انجام داده است.
وی با اشاره به این‌که علما حسن حصین فکر مردم هستند، افزود: همان‌گونه که مرزبانان مرزهای کشور را از خطرات حفظ می‌کنند، علما و مبلغان هم از فکر و دین مردم نگهبانی می‌کنند.
رییس پیشین دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران اظهار داشت: با توجه به امکانات موجود موفق به ایجاد 55 حوزه رابط در تهران شدیم که همه این حوزه‌ها در حال حاضر شناخت کافی با دفتر تبلیغات دارند و در فعالیت‌ها از دفتر مشاوره و یاری می گیرند.
حجت‌الاسلام معزی با بیان این‌که دفتر تبلیغات می‌تواند فعال، بازیگر و راهنمای خوبی در حوزه دینی، فرهنگی وهنری در کشور باشد، خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات باید به ارگان‌ها و نهادها خط‌‌‌ دهی کند.
در این جلسه همچنین حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلامی، رییس جدید  دفتر تبلیغات نمایندگی تهران با اشاره به این که همه باید برای پیشرفت اسلام به ویژه مکتب تشیع تلاش کنیم، اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف نیازمند یاری کلیه مسؤولان و دوستان در دفتر تبلیغات اسلامی هستیم و امید داریم با تبلیغ صحیح بتوانیم مشمول الطاف اهل‌بیت به ویژه امام حسین(ع) قرار بگیریم.
متن تقدیرنامه حجت‌الاسلام واعظی از رییس سابق دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران
جناب آقای حجت‌الاسلام محمدحسین معزی
دفتر تبلیغات اسلامی تهران از بدو تأسیس تاکنون همواره درجهت نیل به اهداف و مأموریت‌های موردنظر قدم برداشته و در طول سال‌های فعالیت خود خدماتی ارائه کرده است، این دفتر بی‌گمان در سال‌های اخیر با جدیت و تلاش جناب‌عالی ضمن تغییر رویکرد و بازتعریف برنامه‌ها شاهد توسعه فعالیت‌ها به ویژه در حوزه فرهنگی، آموزشی و تبلیغی بوده و بحمدالله به توفیقاتی دست یافته‌ و کمک شایانی به مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کرده است.
بدین‌وسیله ضمن تقدیر از زحمات بی‌‌دریغ و خدمات ارزشمندتان این لوح سپاس تقدیم می‌گردد، امیدوارم همواره در ظل عنایات حضرت حق موفق باشید.
متن حکم رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران از سوی حجت‌الاسلام واعظی
 جناب آقای حجت‌الاسلام محمد شیخ‌الاسلامی
نظر به استعفای حجت‌الاسلام آقای معزی و با توجه به شایستگی علمی تجربیات و سوابق ارزشمندتان به موجب این حکم به سمت رییس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران منصوب می شوید.
دفتر تهران در سال‌های اخیر با تغییر جهت‌گیری و توسعه فعالیت‌های خود نقش بسزایی در نیل به اهداف و مأموریت‌های دفترتبلیغات اسلامی داشته و امید است جناب‌عالی با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همکاری با مراکز فرهنگی و تعامل با اساتید، فضلا و طلاب گرانقدر تهران ضمن استمرار فعالیت‌های جاری، آن مجموعه را بیش از پیش شکوفا کنید، مزید توفیق‌تان را از خداوند منان خواستارم.
در خاتمه لازم می‌دانم از تلاش‌های ارزنده و زحمات بی‌دریغ جناب آقای حجت‌الاسلام معزی در طول مدت مسؤولیت وی تقدیر و تشکر کنم.
در پایان این مراسم هم حجت‌الاسلام واعظی با تشریح برخی فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: وظیفه تبلیغ که به عهده ما طلاب قرار داده شده فرصتی الهی است و ما باید از آن به خوبی استفاده کنیم چون مشخص نیست این فرصت چه اندازه در اختیار ما خواهد بود.
وی با بیان این‌که هر چیزی که سبقه الهی داشته باشد ماندگار است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم فعالیت‌ها و کارهایمان قربةالی‌الله بوده و با یقین انجام شود چون هر چه عمل با یقین صورت بگیرد اثرگذاری آن هم به مراتب بیشتر خواهد بود./907/پ202/ی
ارسال نظرات