۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۸۷۳۷۵
آیت‌الله علوی گرگانی:

فشار تغییر برخی قوانین از سوی دولت متوجه مردم می‌شود/ اعتدال باید عملیاتی شود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این که اعتدال باید در عمل محقق شود تاکید کرد: کسانی که رییس جمهور می‌شوند باید توجه داشته باشند که در زمنیه تغییر و تحولات مدیریت به گونه‌ای تصمیم گیری کنند تا مردم دچار نابسامانی نشوند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار الهام امین‌زاده معاون حقوقی رییس جمهور، با بیان این که در قرآن و روایات در باب حقوق شهروندی تأکیدات فراوانی شده است، گفت: دین اسلام در این زمینه به طور کامل اظهار نظر کرده که باید از آنها استقاده کرد.
وی با اشاره به این‌که اسلام در زمینه حفظ عدالت اجتماعی توصیه‌های فراونی دارد، ابراز کرد: در اجتماع هیچ چیز برتر از این نیست که انسان بتواند عدالت اجتماعی را برپا کند. 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این‌که تمام ادیان در کشور از حقوقی برخوردار هستند، اظهار کرد: دین اسلام بهترین ادیان است چون به حقوق همه احترام می‌گذارد. 
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت تصویب قوانین جامع و مورد نیاز مردم تأکید کرد و افزود: اگر دولتی قانونی را تصویب کند و دولت دیگر آن را تغییر دهد به مردم فشار وارد می‌شود.
وی با بیان این‌که روند زندگی مردم بر اساس قوانین دولت‌ها شکل می‌گیرد، ابراز کرد: کسانی که رییس جمهور می‌شوند باید توجه داشته باشند که در زمنیه تغییر و تحولات مدیریت به گونه‌ای تصمیم گیری کنند تا مردم دچار نابسامانی نشوند.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه شعار دولت در زمینه اعتدال را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم این امر عملی شود و بدون دغدغه حقوق شهروندان حفظ شود. 
حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه بر ضرورت توجه جدی به بحث حجاب و عفاف تأکید کرد و اظهار داشت: دشمن با توطئه‌های خود در صدد ایجاد بی بند و باری و بد حجابی در میان جوانان است و امیدواریم رییس جمهور مسأله حجاب و عفاف را در کشور به عنوان حق الله و به طور مطلوب اجرا کند./927/پ202/ج
ارسال نظرات