۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۸۷۸۷۳

کارگاه‎های مهارت‎افزایی قرآن و عترت برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ معاونت تهذیب حوزه‎های علمیه کشور اقدام به برگزاری دوره‎های تخصصی دینی در کشور می‎کند، در همین راستا دوره‎های کارگاهی آموزش و مهارت قرآن و حدیث به همت اداره دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‎های علمیه کشور برگزار می‎شود.
قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزههای علمیه کشور این معاونت اقدام به برگزاری دورههای تخصصی دینی در کشور میکند، در همین راستا دورههای کارگاهی آموزش و مهارت قرآن و حدیث به همت اداره دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزههای علمیه کشور برگزار میشود.

در این دورهها که از ابتدای سال جاری آغاز شده است، طلاب طی یک سال در کارگاههای مهارت‌افزایی در حوزه قرآن و حدیث شرکت میکنند و اساتید مربوطه نیز از قم به این مناطق اعزام میشوند.

این دورهها هم اکنون در خمین، مازندران و چند شهر استان مرکزی برگزار شده و یا در حال انجام است و به همین شکل پس از وصول درخواستهای مراکز استانی این دورهها در این مراکز برگزار می‏شود.

از دیگر برنامههای معاونت تهذیب حوزههای علمیه در بخش اداره قرآن و عترت می‏توان به دایر کردن مدارس قرآن و معارف در شهرهای قائم شهر و خمینی شهر اشاره کرد که هم اکنون سیزده طلبه در مدرسه کوتنای قائم شهر فعالیت میکنند./993/د102/ن

 

ارسال نظرات