۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۸۸۳۰۲
حجت‌الاسلام ابوترابی فرد:

دفاع مقدس ترجمه اندیشه امام و تجسم ارزش‌های الهی و انسانی است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی در سایه قلم به رشد و بلوغ رسیده است، دفاع مقدس را بزرگ‌ترین گنجینه فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی، علمی و ارزشی ملت ایران و ملت اسلام خواند و بر ضرورت تبیین زوایای دفاع مقدس برای ملت‌های مسلمان تأکید کرد.
حجت الاسلام محمدحسن ابوترابي فرد، نائب رييس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه ششم آبان ماه در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران، انقلاب اسلامی را فرزند اندیشه و تفکر دانست و با بیان این‌که این انقلاب در سایه قلم به رشد و بلوغ رسیده است و در پرتو دانش و بالندگی دوران رشد و شکوفایی خود را سپری می‌کند، گفت:‌ ما باید پرچمدار واقعی قلم در عرصه امروز و فردای گیتی باشیم.

وی با اشاره به این‌که ما صاحب کتابی هستیم که بیش ار 1400 سال پیش به قلم سوگند خورده است، بیان داشت: اگر رهبری عالیقدر و معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند که جمهوری اسلامی باید در کمتر از نیم قرن آینده باید به مرجع علمی جهان تبدیل شود، به‌دلیل ظرفیتی است که در کشور، مردم، نظام و انقلاب اسلامی وجود دارد.

یکی از زیباترین و گران‌بهاترین عرصه‌های حضور قلم، عرصه دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد با بیان این‌که قلم می‌تواند در همه عرصه‌ها ورود پیدا کند، ابراز داشت: در این دوران یکی از زیباترین و گران‌بهاترین عرصه‌های حضور قلم، عرصه دفاع مقدس است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس را بزرگ‌ترین گنجینه فرهنگی، فکری، اخلاقی، اعتقادی، علمی و ارزشی ملت ایران و ملت اسلام خواند و خاطرنشان ساخت: اگر ما بتوانیم زوایای این حادثه بزرگ را به‌دست صاحبان قلم، برای ملت‌های مسلمان و جامعه انسانی تبیین و تعریف کنیم، انقلاب اسلامی را در برابر دیدگان آنان ترسیم کرده‌ایم.

ما در دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را به جهان صادر کردیم

وی دفاع مقدس را آیینه‌دار انقلاب اسلامی، ترجمه تفکر و اندیشه امام خمینی(ره) و‌ تجسم همه ارزش‌های انسانی و الهی خواند و بیان داشت: ما در دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را به جهان صادر کردیم./956/پ202/ج

ارسال نظرات