۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۸۸۵۸۱
رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه:

اعتماد مردم تضمین کننده سلامت قوه قضائیه است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه کشور، اعتماد و تکریم مردم و عمل به قانون را تضمین کننده سلامت قوه قضائیه عنوان کرد.
قوه قضائيه، دادگستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام خطیب، رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای حفاظت و اطلاعات استان کردستان در سنندج،گفت: اعتماد و تکریم مردم و عمل به قانون باعث تضمین کننده بیشتر سلامت قوه قضائیه می شود.

 

وی افزود: پرداختن به مسائل حاشیه ای و عمل به خلاف موازین دین باعث می شود آبرو، حیثیت و شأن قضات و کارکنان دلسوز و متعهد دستگاه قضا صدمه ببیند و باعث می شود افکار عمومی و اعتماد مردم نسبت به ملجأ و پناهگاه بودن مجموعه سلب شود، بنابراین اعتماد و تکریم مردم و عمل به قانون باعث تضمین کننده سلامت قوه قضائیه است.

 

رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به انتظارات رهبری از قوه قضائیه افزود: رهبر معظم انقلاب در هفته قوه قضائیه دو هدف اعلی را برای این قوه بیان فرموده و سیاست‌های کلی و وظایف و راهبرد اساسی که مجموعه قوه قضائیه باید در نظر گرفته و به سرانجام برساند را تبیین کردند، یکی سلامت و دیگری کارآمدی قوه قضائیه است.

 

حجت الاسلام خطیب اظهار داشت: همچنین معظم له اشاره فرمودند زمانی قوه قضائیه به نتیجه رسیده و ثمره اش مؤثر واقع می‌شود و مردم راضی خواهند شد که این مجموعه، مجموعه‌ای کاملاً سالم، بی نقص و نهادی کارآمد باشد.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری این دو هدف و ویژگی که بعنوان وظیفه و مأموریت اصلی دستگاه قضا و آن را به عهده مدیران، قضات، مسؤولان و کسانی است که در این جهت قدم بر می دارند دانسته که بخش عظیمی از مسؤلیت به عهده حفاظت و اطلاعات است و آنچه مأموریت ماست این است که بتوانیم در جهت ضریب سلامت این مجموعه کمک کار و یاور شما عزیزان باشیم تا بتوانیم در کرامت و خدمت به مردم بهتر عمل کنیم.

 

حجت الاسلام خطیب افزود: معمولا در هر مجموعه خلل و آسیب هایی وجود دارد و باید حفاظت و اطلاعات تمام تلاش و فعالیت های خود را در مسیری جهت بخشدکه این صدمه ها و آسیب ها و آن روزنه های کوچکی که احیانا باعث می شود سلامت مجموعه های سالم، متعهد، فعال و خدمتگذار قوه قضائیه خللی ببیند پیشگیری کند.

 

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در پایان  یا تقدیر از تلاش های پور مهدی و آروزی موفقیت در سمت معاونت اداری مالی و پشتیبانی با ابلاغ حکم انتصاب جدید، جباری را به عنوان سرپرست حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کردستان منصوب کرد./967/پ202/س

ارسال نظرات