۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۱۸۸۷۸۱
مسؤول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه کاشان:

بیان راز ماندگاری شخصیت شهید فهیمده ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه کاشان گفت: آنچه که شهید فهیمده را در تاریخ جاودان و ماندگار کرد را باید برای جامعه، نسل نوجوان و جوان دانش آموز بیان کرد.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسؤول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه کاشان امروز درگفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شهید فهمیده با وجود سن کم دارای ابعاد شخصیتی بزرگی بود که با بصیرتی که داشت سرفرازانه در راه اسلام و آرمان های انقلاب و ولایت به شهادت رسید و در تاریخ برای همیشه ماندگار و جاوید شد.

 

وی افزود: شهید فهمیده با بصیرتی که داشت در دفاع از ارزش و عقیده و اسلام حقیقی و در لبیک به ندای ولی فقیه زمان خود از همه چیز خود گذشت و با دست خالی در برابر ارتش تا به دندان مسلح دشمن ایستاد تا ثابت کند در مقابل سلاح ایمان هیچکدام از ادوات پیشرفته جنگی کارساز و کارآیی ندارد.

 

حجت الاسلام محمدی افزود: امروز نیز جامعه باید رمز جاودانگی و ماندگاری شهید فهمیده نوجوان شجاع ایران اسلامی را در تاریخ به عنوان یک الگوی تمام عیار وفادار به اسلام و ولایت را برای نسل نوجوان و جوان جامعه معرفی کند.  

 

مسؤول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه کاشان یادآورشد: تقوا و بصیرت و ولایت مداری و لبیک به ولی فقیه زمان شهید فهمیده ها است که نیاز امروز جامعه ما است.

 

به گفته وی، امروز نیز شهید فهمیده های زمان و پیروان خط ولایت ثابت می کنند در سخت شرایط اقتصادی و تحریم های اقتصادی در مقابل تمامی دنیای استکبار و شیطنت های بزرگ شیطان بزرگ می شود مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

 

حجت الاسلام محمدی در ادامه 13 آبان امسال را با توجه به شرایط حساس و موقعیت جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای، دارای ویژگی های خاص و مهم و ممتازی دانست و افزود: ادامه شیطنت های شیطان بزرگ باعث شده است تا مردم در راهپیمایی امسال حضور باشکوه تر از سال های گذشته باشند.

 

وی افزود: مردم ایران اسلامی به همراه بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی و بسیج طلاب در راهپیمایی 13 آبان امسال ثابت خواهند کرد کما فی السابق در راه دفاع از ارزش ها و آرمان های حضرت امام و در پشتیبانی از ولایت فقیه محکم و استوار ایستاده اند و ذره ای از آرمان ها و اصول خود که مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست جهانی است کوتاه نخواهند آمد./939/ پ203/ب

ارسال نظرات