۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۸۸۸۹۳

عظمت انقلاب با حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان به تصویر کشیده شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت خراسان جنوبی با بیان این که مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان ماه باردیگر یک حماسه سیاسی بزرگ رقم زدند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان عظمت انقلاب و اسلام عاشورایی را در مقابل چشم جهانیان به تصویر کشید.
گراميداشت يوم الله 13 آبان

حجت الاسلام صدر الدین عارفی، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت خراسان جنوبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه، گفت: حضور مردم در این راهپیمایی یک حضور حماسی بود و مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی ثابت کردند همواره پیرو ارزش های انقلاب و ولایت فقیه هستند.

 

وی افزود: دشمن امروز با مشاهده حضور مردم متوجه شد که هرگز نمی تواند ارزش های انقلاب و ولایت مداری را در قلب مردم کم رنگ کند.

 

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت خراسان جنوبی با بیان این که حضور مردم در صحنه نشان داد که با الگو گیری از عاشورا و و تبعیت از قیام امام حسین حکومت هیچ مستکبری در طول تاریخ پایدار نیست، گفت: مردم امروز، ابوالفضل وار نشان دادند که بیرق لشکر حق طلب امام حسین هیچ گاه بر زمین نخواهد افتاد.

 

حجت الاسلام عارفی یادآورشد: تا زمانی که خون شهدای کربلا در رگ های ملت شیعه و مسلمان ایران در جوشش است هرگز آمریکا و مستکبرانی مانند آمریکا نخواهند توانست در مقابل ملت ایران گردن کشی کنند./968/ت302/ب

ارسال نظرات