۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۸۸۹۲۲

آزمون تخصصی مفاهیم قرآن در آذربایجان غربی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم خبر داد.
حجت الاسلام اصغرنژاد

حجت الاسلام احمد اصغرنژاد، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: مرحله استانی آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم با حضور برگزیدگان شهرستان ها در ارومیه برگزار می شود.

 

وی با بیان این که 150 نفر به مرحله استانی آزمون تخصصی مفاهیم قرآن راه یافته اند، اظهار کرد: این رقابت ها با حضور خواهران و برادران شرکت کننده هفتم آذرماه در مسجد نرگس خاتون ارومیه برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی منابع آزمون تخصصی مفاهیم قرآن را ابتدای قرآن تا پایان سوره نساء از تفسیر نمونه حضرت آیت الله مکارم شیرازی و ابتدای حرف جیم تا انتهای حرف خاء کتاب قاموس نامه تألیف آیت الله سید علی اکبر قریشی اعلام کرد.

 

وی اضافه کرد: آزمون در مجموع دارای 350 امتیاز است که در بین 100 سوال تستی و 10 سوال تشریحی بارم بندی شده است.

 

حجت الاسلام اصغرنژاد افزود: برگزیدگان مرحله استانی ضمن تجلیل به مسابقات کشوری مفاهیم قرآن اعزام می شوند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در ادامه از برگزاری مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: مرحله شهرستانی این دوره از رقابت های قرآن کریم از ابتدای مهر ماه در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

 

وی گفت: 300 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی در رشته های حفظ 10، 20 جزء و حفظ کل، قرائت، ترتیل و اذان برای شرکت در مرحله استانی معرفی شده اند.

 

وی زمان برگزاری مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم را ششم تا نهم آذرماه اعلام کرد و گفت: مسجد بازار باش ارومیه میزبان شرکت کنندگان در مرحله استانی رقابت های قرآن کریم خواهد بود./936/ت303/ب

ارسال نظرات