۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۹۰۷۶۶
قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین:

دانشگاه مجازی امیرالمؤمنین مرزهای آموزش علوم اهل بیت در جهان را می شکند

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، با اشاره به تأسیس دانشگاه مجازی امیرالمؤمنین(ع) اظهار داشت: با تأسیس این دانشگاه مرزهای فراگیری علوم اهل بیت(س) شکسته می شود و افراد زیادی از سراسر جهان می توانند به یادگیری بپردازند.
حجت الاسلام علي نژاد، قائم مقام دانشگاه اميرالمؤمنين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، شامگاه سه شنبه، در جلسه آغاز به کار دانشگاه مجازی امیرالمؤمنین(ع) با بیان این که دانشگاه مجازی بحث تخصصی است که نیاز به نیروهای متخصص دارد، اظهار داشت: خوشبختانه با ورود نیروی تخصصی زمینه تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در عرصه مجازی شکل گرفته است و اکنون به نقطه ای رسیده ایم که از لحاظ فنی مشکلی وجود ندارد.

قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان این که بارگذاری های محتوایی در آینده ای نزدیک صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: دانشگاه مجازی امیرالمؤمنین(ع) مرکزی جهت نشر معارف اسلامی به شیفتگان اهل بیت در سراسر جهان است.

وی به مزایای دانشگاه مجازی اشاره کرد و افزود: با تأسیس این دانشگاه مرزها شکسته می شود و افراد زیادی از سراسر جهان می توانند به یادگیری بپردازند.

وی با بیان این که از طریق این سیستم می توان دوره های آموزش علوم اسلامی به صورت مجازی و خارج از تحصیلات آکادمیک را اجرا کرد، گفت: افزون بر برادران، خواهران خانه دار و افرادی که خارج از استان هستند و عبور و مرور برای آنان مشکل است می توانند از طریق دانشگاه مجازی در کلاس ها شرکت کنند.

حجت الاسلام علی نژاد دانشگاه مجازی را میدان وسیعی برای خدمت دانست و گفت: با برنامه ریزی های مشخص می توان کارهایی فراتر از محدوده دانشگاه ویژه اقشار فرهنگی و فعالان مساجد انجام داد.

حجت الاسلام علی نژاد با اشاره به اهمیت محتوای موجود در دانشگاه مجازی، اظهار داشت: در دانشگاه مجازی به دلیل عدم ارتباط مستقیم با مخاطب طرز بیان بسیار متفاوت است و در این بخش تمرکز باید بر روی محتوای با کیفیت باشد.

وی با اشاره به هزینه کمتر دانشگاه مجازی خاطرنشان کرد: از کشور های کویت، عراق، عربستان سعودی، مالزی و استان های قم و مشهد درخواست هایی جهت استفاده از کلاس های دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) وجود دارد که با آغاز به کار دانشگاه مجازی این فرصت برای آنان فراهم می شود./9464/پ202/ب

ارسال نظرات