۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۹۱۰۴۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ترویج فرهنگ بسیجی راه علاج ناهنجاری‌ها و مشکلات فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که پیروزی و موفقیت های آینده کشورمان نیز در سایه فرهنگ بسیجی محقق خواهد شد، بیان داشت: فرهنگ بسیج راه درمان همه ناهنجاری ها و مشکلات فرهنگی جامعه است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار جمعی بسیجیان این شهرستان با اشاره به این که بسیج مدافع حقیقی انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: تلاش بسیج در عرصه های فرهنگی، دینی و سیاسی قابل تحسین است.

 

وی با اشاره به این که ولایت مداری، هوشیاری و بصیرت مهم ترین ویژگی بسیج است، افزود: بسیج مدافع حقیقی نظام اسلامی است و این در 34 سال اخیر به اثبات رسیده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بسیج را نهادی مردمی و بدون توقع دانست و با بیان این که این نهاد مردمی کارنامه روشنی در تثبیت پایه های انقلاب و دفاع از ارزش های اصیل نظام بر عهده داشته و دارد، بیان داشت: بسیج همواره نهادی مردمی و کارآمد در عرصه های مختلف برای نظام بوده است.

 

وی بر ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی‌های موجود در جامعه تأکید کرد و گفت: فرهنگ بسیج بهترین ظرفیت برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فرهنگ بسیج فرهنگ مقاومت، ایستادگی، جهاد و شهادت است، خاطرنشان کرد: ملت ایران در سایه همین فرهنگ ارزشمند توانستند در دنیا اقتدار کسب کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که فرهنگ بسیج تجلی ارزش ها و پاسداری از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مهم ترین هدف و برنامه دشمنان خدشه دار کردن این آرمان های ارزشمند است.

 

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که پیروزی و موفقیت های آتی کشورمان نیز در سایه فرهنگ بسیجی محقق خواهد شد، بیان داشت: فرهنگ بسیج راه درمان همه ناهنجاری ها و مشکلات فرهنگی جامعه است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بسیجی در سال های اخیر با همه توان به میدان آمد و نظام، انقلاب و رهبری پشتیبانی کرد، خاطرنشان کرد: امروز نیز حضور بسیج در عرصه های علمی، فرهنگی، دینی و سیاسی یک فرصت مناسب برای کشورمان است.

 

وی با بیان این که یکی از مهم ترین رسالت های بسیج هوشیاری و ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی غرب است، خاطرنشان کرد: بسیج باید با بهره گیری از توان داخلی به آخرین دستاوردهای علمی مجهز شود تا بتواند در برابر تهاجم گسترده غرب ایستادگی کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رسالت بسیج حضوور در جبهه های فرهنگی است، تصریح کرد: تلاش و برنامه ریزی دشمنان عبور از مرزهای اعتقادی و تضعیف فرهنگ ناب دینی کشورمان است.

 

وی با بیان این که حاکمیت ولایت فقیه و بسیج دو یادگار مهم امام راحل برای نظام اسلامی است، گفت: باید با همه توان از این دو یادگار مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حراست کنیم.

 

امام جمعه قائمشهر در بخش پایانی از سخنان خود به مذاکرات ژنو سه اشاره کرد و با بیان این که نشستن غرب بر روی میز مذاکره به دلیل هراس دشمنان از نیروی سپاه و بسیج است، گفت: اقتدار امروز نظام اسلامی مدیون از خودگذشتگی های نیروهای مردمی سپاه و بسیج است./950/پ202/س

ارسال نظرات