۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۹۲۱۵۳
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

پاسخ به شبهات عرصه ولایت اولویت تبلیغی مبلغان باشد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر اهمیت تبلیغ مسأله ولایت و رفع شبهات پیرامون این مسأله اظهار داشت: درد اصلی جامعه مسأله ولایت است و مبلغان خوزستانی تبلیغ خود را با محوریت این مسأله انجام دهند.
آيت الله موسوي جزايري ، امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، روز گذشته در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، با بیان این که ارتقای سطح کمی و کیفی مدارس علمیه سبب رسیدن به مقصد نهایی می شود، اظهار داشت: ساخت و ترویج فرقه های ضاله در مقابله با اسلام استراتژی امروز دشمن است.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که حوزه های علیمه باید مدافعان راستین اسلام ناب شیعه باشند، خاطر نشان کرد: امروز اسلام اموی در مقابل اسلام ناب علوی قرار گرفته است و این اسلام اموی معتقد است که یزید دائم الخمر نیز اولی الامر است.

قعر جهنم جایگاه واقعی پیروان اسلام اموی است

امام جمعه اهواز قعر جهنم را جایگاه واقعی پیروان اسلام اموی دانست و افزود: آن ها هنوز به یزید لقب امیرالمؤمنین می دهند و چنان در ضلالت و گمراهی فرو رفته اند که روشنی را نمی بینند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان وجود چنین مسائلی را از فراهم شدن مقدمات ظهور دانست و گفت: وهابی ها با پول های زیادی که در دست دارند علیه اسلام لشکر کشی کرده اند و بدعت های بسیاری را به راه انداخته اند.

محبت اهل بیت در دل مسلمانان جهان خانه کرده است

آیت الله موسوی جزایری، با بیان این که محبت اهل بیت در دل مسلمانان جهان وجود دارد، اظهار داشت: شهادت شیخ حسن شحاته از علمای شیعه نشان دهنده خباثت وهابیان کوردل است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در ادامه افزود: امروز صدها هزار شبکه ماهواره‌ای به زبان فارسی و عربی در حال القای شبهه در جامعه هستند و  متأسفانه تا کنون تأثیر گذاری زیادی را از خود به جای گذاشته است.

امام جمعه اهواز به نفوذ ماهواره در خانواده های ایرانی اشاره کرد و گفت: روحانیون با درک درست شرایط زمانه باید تلاش خود را در جهت مقابله با این هجمه سنگین دشمن فعال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت زیارت امام حسین(ع) در اربعین خاطرنشان کرد: جابر، نخستین کسی بود از اصحاب رسول الله که به زیارت مرقد شریف امام حسین(ع) رفت و با توجه به این که از اصحاب رسول الله بود حجت بر اهل سنت و شیعه در رابطه با فضیلت زیارت امام حسین تمام است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به اهمیت زیارت مرقد امام حسین(ع) در بسیاری از آیات و روایات اشاره و تأکید کرد: برخی از علما زیارت امام حسین(ع) را یک بار در طول عمر واحب دانسته اند.

آیت الله موسوی جزایری، جایگاه امروز حوزه علمیه خوزستان را نسبت به گذشته ستودنی دانست و افزود: امروز کمتر جایی در استان پیدا می شود که در آنجا حوزه علمیه یافت نشود.

زمانی که طلبه شدم، حدود هشت سال بود که کسی در آن شهرستان طلبه نشده بود.

وی با اشاره به وضعیت حوزه علمیه خوزستان در زمان های گذشته اظهار داشت: بنده زمانی که در شهرستان شوشتر طلبه شدم، حدود هشت سال بود که کسی در آن شهرستان طلبه نشده بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به اهمیت وظیفه مدیران در مدارس علمیه اشاره و تأکید کرد: مدیر باید همواره به طلاب مدرسه علمیه خود تذکرات اخلاقی دهد و در اسلام نسبت به تذکر اهمیت زیادی داده است.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که موعظه از زبان استاد در دل شاگر می نشیند، اظهار داشت: در منابر اولویت مباحث ولایت باشد و این مسأله مهم و کلیدی امروز مورد تهاجم دشمنان است.

امام جمعه اهواز با تأکید بر اهمیت تبلیغ مسأله ولایت و رفع شبهات پیرامون این مسأله اظهار داشت: درد اصلی جامعه مسأله ولایت است و مبلغان، تبلیغ خود را با محوریت این مسأله انجام دهند. /9464/پ202/س

ارسال نظرات