۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۹۲۳۸۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

اظهارات اخیر اوباما دهن کجی به ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان این که اظهارات اخیر باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا دهن کجی به انقلاب اسلامی و ملت ایران بود، گفت: مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ دندان شکنی به آمریکا و هم پیمانان این کشور می دهند.
حجت‌الاسلام و المسلمين ابوالقاسم يعقوبي امام جمعه بجنورد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی عصر یک شنبه در جمع مدیران دستگاه های عضو ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه فجر این استان، اظهار کرد: باید رضایت مندی مردم ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقیاسی جهانی طرح شود.
وی با بیان این که در شرایط سیاسی کنونی باید بار دیگر به دشمنان اعلام کنیم که ما خسته نشده ایم و تهدیدهای آنان را همچون گذشته تبدیل به فرصت می کنیم، اظهار داشت: مناسبت های انقلاب اسلامی همانند 9 دی و 22 بهمن فرصت مناسبی است تا این پیام را به گوش جهانیان برسانیم.
به گفته امام جمعه بجنورد این مهم با حضور پررنگ آحاد جامعه در آیین های مختلف گرامیداشت دهه فجر بویژه راهپیمایی 22 بهمن امکانپذیر است.
رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی عنوان کرد: با حضور گسترده مردم در این مناسبت ها ابهت انقلاب اسلامی به رخ دشمن کشیده می شود و به آنان می فهمانیم که ملتی هوشیار و همیشه در صحنه داریم و هیچ گاه از دین و ارزش های اسلامی و انقلابی خود دست نخواهیم کشید.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان این که اظهارات اخیر باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا دهن کجی به انقلاب اسلامی و ملت ایران بود، گفت: مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ دندان شکنی به آمریکا و هم پیمانان این کشور می دهند.
او از اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان خراسان شمالی خواست تا آیین های ایام الله دهه فجر را با مشارکت آحاد جامعه بهتر از سال های پیش برگزار کنند.
گفتنی است، باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا هفته گذشته با حضور در دهمین نشست سالانه مجمع «سابان» تحت عنوان «روابط آمریکا و اسراییل در خاورمیانه‌ای پویا» گفت: با وجود آنکه هیچ گزینه‌ای را از روی میز برنداشته، اما بر آزمودن مسیر دیپلماتیک تأکید دارد.
وی همچنین منکر به رسمیت شناخته شدن حق ایران برای غنی‌سازی در توافقنامه ژنو شد.
اوباما در ادامه مدعی شد که روی کار آمدن حسن روحانی، رییس‌جمهور ایران در نتیجه اعمال تحریم‌های جهانی علیه این کشور بوده، اما گفت: البته این به این معنی نیست که ما باید به او یا هرکه در ایران است، اعتماد کنیم، به هر حال آن‌ها قسم خورده‌اند که علیه ما و بسیاری از ارزش‌هایی که ما اینجا داریم کار کنند./9314/پ202/س
ارسال نظرات