۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۱۹۲۶۱۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

وحدت حوزه و دانشگاه تحکیم‌بخش بنیان‌های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه موجب تقویت بنیان های انقلاب اسلامی می شود، گفت: دو قشر طلبه و دانشجو باید از ظرفیت های هم به بهترین شکل ممکن و در راستای تعالی و توسعه جامعه بهره گیرند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت روز وحدت حوزه و دانشگاه و توجه به این مسأله ارزنده، گفت: حوزویان و دانشگاهیان کشور در تلاش هستند تا کتاب خداوند منان را تفسیر کنند و با هم اختلافی ندارند.

 

وی با اشاره به این که حوزه و دانشگاه باید با وحدت و همبستگی ارزنده در راستای فعالیت های خود گام بردارد، بیان داشت: حوزه و دانشگاه به عنوان دو مرکز توسعه علمی کشور هستند که باید بهره‌برداری ارزنده ای از این دو مهم صورت گیرد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که حوزه و دانشگاه باید از تجربیات هم استفاده کرده و برای حرکت مطلوب جامعه تلاش داشته باشند، ادامه داد: اگر این دو مرکز همدل و همراه باشند جامعه ای موفق و توسعه یافته خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، ادامه داد: دشمنان تلاش دارند تا این دو مرکز را از یکدیگر جدا کرده تا ضربه‌هایی را بر کشور وارد کنند که همگان باید مراقب باشند.

 

استاد حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه موجب تقویت بنیان های انقلاب اسلامی می شود، گفت: دو قشر طلبه و دانشجو باید از ظرفیت های هم به بهترین شکل ممکن و در راستای تعالی و توسعه جامعه بهره گیرند.

 

وی با اشاره به این که باید بسترهای لازم به منظور تعامل و وحدت بیشتر حوزه‌های علمیه و دانشگاه ها فراهم شود، بیان داشت: نزدیکی این دو نهاد مقدس موجب شکل گیری حرکت ها و برنامه های ماندگار در نظام اسلامی می‌شود که باید نسبت به این امر ارزنده اهتمام خاصی وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که وحدت حوزه و دانشگاه می تواند گام ارزنده ای در مقابله با برنامه ها و نقشه های خصمانه دشمنان باشد، خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد هستند تا از هر فرصتی به جامعه ما آسیب برسانند که حوزویان و دانشگاهیان باید در راستای مقابله با آنان و ترسیم برنامه ارزنده فرهنگی برخاسته از اسلام ناب محمدی تلاش کنند./950/ت302/س

ارسال نظرات