۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۹۳۹۲۵
حجت‌الاسلام سالک:

برائت از فتنه و فتنه‌گران‌ توصیه قرآنی است

خبرگزاری رسا ـ‌ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این‌که از حلقوم فتنه گران حرف سران کفر و عصیان بیرون می‌آمد، گفت: بر اساس دستورات اسلامی باید از فتنه گران و دشمنان نظام اعلام تنفر و انزجار کرد.
حجت الاسلام احمد سالک سخنگوي مجمع روحانيت مبارز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به تدبیر رهبری در رویارویی با مشکلات و خطرات گفت: رهبر معظم انقلاب با تدبیر عالی خود انقلاب و نظام را از خطرات فتنه‌های 78 و 88 نجات دادند.

وی با بیان این‌که نظام اسلامی ایران مدافع قرآن و معارف دینی است، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران با پیروی از ولایت می‌تواند دین اسلام را در همه عرصه‌ها پیش ببرد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: رهبر انقلاب مصداق رهبری دینی جامعه هستند و همه اقدامات باید حول محور ایشان و ولایت فقیه انجام شودو

حجت‌الاسلام سالک با بیان این‌که در قرآن به مسأله اعلام برائت از سران کفر و فتنه توجه ویژه‌ای شده است، اظهار داشت: این‌که برخی می‌گویند مرگ بر آمریکا یا مرگ بر ضد ولایت فقیه نباید گفته شود، مخالف آیات قرآنی است.

وی با اشاره به حوادث سال 88، خاطرنشان کرد: 17 سفارت‌خانه کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه در سال 88 پشت سر فتنه‌گران بودند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این‌که از حلقوم فتنه گران حرف سران کفر و عصیان بیرون می‌آمد، افزود: بر اساس دستورات اسلامی باید از فتنه گران و دشمنان نظام اعلام تنفر و انزجار کرد.

حجت‌الاسلام سالک با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر این‌که فتنه بزرگ تری در راه است، ابراز کرد: فتنه جدید کلید خورده و با ظاهری اسلامی و دینی به دنبال ضربه زدن به ستون اسلام است.

وی براندازی نظام اسلامی، انداختن ستون خیمه اسلام و دور کردن مردم از اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) را از هدف‌های بزرگ فتنه‌‌گران در سال 88 بود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این‌که دشمنان به دنبال جدایی مردم از ولایت هستند، 9 دی را پاسخ دندان شکن مردم به فتنه گران دانست و گفت: مردم با حماسه 9 دی نشان دادند که همیشه از اسلام و ولایت دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام سالک با اشاره به قدرت بالای نظامی ایران، اظهار کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی با جنگ نرم و عملیات روانی به دنبال تضعیف اعتقادات مردم هستند و در این راه از شبکه‌های ماهواره‌ای نیز کمک می‌گیرند./927/پ202/س

ارسال نظرات