۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۱۹۵۰۲۹
نماینده خبرگان رهبری:

حاشیه‌سازی از اختلاف سلیقه مسؤولان خلاف وحدت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری وحدت رویه را عنصر مهمی برای توسعه جامعه دانست و گفت: اگر اختلاف سلیقه ای هست، به مسؤولان ذی‌ربط مربوط است و عده‌ای حاشیه‌سازی نکنند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری سه شنبه شب در جمع مدیران  بهشهر افزود: هیچ مسأله اجتماعی در اسلام به اندازه موضوع وحدت مهم نیست و همه ما باید در جهت حفظ وحدت اسلامی تلاش کنیم.

 

وی یادآور شد: مسؤولان باید با حفظ وحدت رویه در جهت رشد و بالندگی گام بردارند و باید به عنوان ید واحده  اتحاد خود را حفظ کرده و در جهت بر ملا کردن توطئه های دشمنان گام بردارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با اشاره به اهمیت ایجاد امیدواری در مردم برای توسعه جامعه، اظهار داشت: مردم، زمانی امیدوار می‌شوند که خدمات دولت را ببینند و کامشان با شیرینی این خدمات شیرین شود.

 

امام جمعه بهشهر گفت: لازمه رسیدن به نقطه اشتراک همه قومیت ها و مذاهب در جهان هستی پرهیز از اختلافات و حفظ وحدت رویه بوده که این خود مورد تأکید همه ادیان است.

 

وی بیان داشت: خدمات نظام اسلامی در مقایسه با کشورهایی که در ردیف ما هستند بی نظیر است و درر مقایسه با خدمات قبل و بعد از انقلاب متوجه می شویم که پیشرفت های فراوانی در سایه سار این انقلاب و  حفظ وحدت و همکاری عاید کشورمان شده است.

 

امام جمعه بهشهر، وحدت رویه را عنصر مهم دیگری برای توسعه جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر اختلاف سلیقه ای هست، به مسؤولان ذی‌ربط مربوط است و عده‌ای حاشیه‌سازی نکنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری گفت: انقلاب ما با وحدت و همدلی ملت ایران و با تکیه بر باورهای اصیل اسلامی با بصیرت بخشی امام خمینی(ره) محقق شده است و در ادامه راه نیز باید همین وحدت رویه موجب بالندگی بیشتر این انقلاب و نظام شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جهان‌شناسی و دشمن‌شناسی در کنار مردم‌داری و حفظ وحدت رویه  باید باشد، بدانیم اصل دشمنی دنیا با ما در چیست، انقلاب را با همه وجود حفظ کنیم./950/پ202/س

ارسال نظرات