۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۹۵۲۴۰

مرگ شارون اسرائیل را به حمله علیه حماس وا داشت

خبرگزاری رسا ـ در آخرین حمله، شبه‌نظامیان فلسطینی تعداد زیادی موشک به سمت اسرائیل پرتاب کردند که تنها پنج فروند توسط سیستم دفاع موشکی اسرائیل خنثی شد.
اسرائيل

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا؛ دویچه وله آلمان در خبری گفت: حملات موشکی متقابل اسرائیل و فلسطین در نوار غزه از روز دوشنبه تاکنون ادامه دارد. در آخرین حمله، شبه‌نظامیان فلسطینی تعداد زیادی موشک به سمت اسرائیل پرتاب کردند که تنها پنج فروند توسط سیستم دفاع موشکی اسرائیل خنثی شد.


به گزارش این خبرگزاری؛ مدت کوتاهی پس از مراسم تشییع جنازه آریل شارون نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و خوشحالی زائد الوصف فلسطینیان، حملات دو طرف آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه (13 ژانویه / 23 دی) نیروی هوایی رژیم اسرائیل مناطقی در نوار غزه را مورد حمله هوایی قرار داد. در آخرین ساعات روز چهارشنبه (15 ژانویه / 25 دی) نیز یک بار دیگر ارتش این رژیم به نوار غزه حمله هوایی کرد. در جریان این حمله چهار کودک فلسطینی به همراه مادرشان زخمی شدند.


قابل ذکر است حملات چهارشنبه شب ارتش صهیونیستی همچنین یک اردوگاه آموزشی گروه القاسم و یک انبار اسلحه حماس را هدف قرار داد. این گروه بازوی مسلح تشکیلات حماس به حساب می آید.


دویچه وله در ادامه افزود: موشک های فلسطینی روز پنج‌شنبه (16 ژانویه / 26 دی) به سمت اسرائیل پرتاب شد که در این میان پنج موشک، توسط سیستم دفاع موشکی اسرائیل خنثی شد.


این حملات به چهار هدف در شمال مناطق اشغالی اصابت کرده‌اند که از آن میان یک پایگاه زیرزمینی پرتاب موشک، یک انبار اسلحه و یک کارگاه اسلحه‌سازی قرار داشتند. درباره تلفات این حملات در اسرائیل و نوار غزه، اطلاعاتی منتشر نشده است.


تاکنون هیچ گروهی مسئولیت حملات موشکی علیه رژیم غاصب صهیونیستی را نپذیرفته اما دولت آن رژیم اعلام کرده که برای هریک از موشک‌هایی که به سمت این کشور پرتاب می‌شود، گروه حماس را مسئول می‌داند./1421/1409/ح

ارسال نظرات